تزریق ژل, دسته‌بندی نشده, زیبایی, زیبایی مو, فیلر, مزوتراپی, مقالات

روش تزریق فیلر درمی

Filler injection method

روش تزریق فیلر درمی

تزریق ژل نیز یک روش برای پرکردن چین و چروک و برجسته کردن لب ها و گونه ها می باشد. تزریق فیلر می تواند به صورت دائمی و موقتی باشد که به انتخاب خود افراد صورت می گیرد. یکی از پرطرفدارترین روش های زیبایی برای رفع چین و چروک می باشد.

مسیر خطی(Liner Thread)

روش تزریق پایه برای وارد کردن فیلر درمی در بافت روش تزریق خطی رو به عقب (رتروگرید) می باشد.
سوزن در عمق دلخواه از بافت وارد شده و در حالی که به آرامی سوزن عقب کشیده می شد پیستون پایین آورده می شود. زمانی که سوزن از پوست بیرون کشیده می‌شود می بایست فشار وارد بر پیستون قطع شود تا از باقی ماندن فیلر درمی در اپیدرم جلوگیری شود.

روش بادبزنی(Fanning):

به گزارش سایت sciencedirect در این روش از یک نقطه منفرد ورودی سوزن جهت تزریق های مکرر خطی مجاور هم از فیلردرمی در یک منطقه مثلثی شکل استفاده می شود.
سوزن در عمق دلخواه وارد گردیده و تا انتها(محل مخزن) به جلو رانده شده و در حالی که سوزن به آرامی خارج می‌گردد فیلر در یک مسیر خطی تزریق می شود.
سوزن به طور کامل از پوست بیرون آورده نمی‌شود و با زاویه ای اندک مجدداً وارد مسیر جدید گردیده و دوباره تا انتها(محل مخزن) به جلو رانده شده این عمل تا انجام اصلاح دلخواه ادامه می‌یابد.
Filler injection method

Filler injection method1

روش هاشوری(Cross-Hqtching)

در این روش از نقاط متعدد ورودی جهت ایجاد یک الگوی شطرنجی از تزریق های مختلف خطی فیلردرمی در یک محدوده مربعی استفاده می شود. سوزن وارد عمق دلخواه شده و تا انتها(محل مخزن) به جلو رانده شده و فیلر تا زمانی که سوزن به طور کامل خارج گردد در مسیر خطی تزریق می شود .
سپس سوزن مجدداً در یک نقطه ورودی مجاور وارد شده و یک تزریق دیگر در مسیر خطی به موازات مسیر اول صورت میگیرد. سپس تزریق های دیگری در راستای ۹۰ درجه از مسیر اولیه صورت میگیرد تا نتیجه دلخواه حاصل شود. برای خرید انواع ژل و بوتاکس میتوانید به سایت گودبرگ مراجعه کنید.

روش لایه بندی(Layering)

در این روش ابتدا ترکیبات فیلر درمی با حمایت ساختاری بیشتر(برای مثال CaHA) در لایه های میانی تا عمقی درم جهت پر کردن نقایص عمقی حجم با استفاده از یکی روش های بالا تزریق می گردد.
سپس یک ترکیب فیلر درمی نرم تر و انعطاف پذیر تر(مثلا HA) در درم میانی تا سطحی روی لایه اول با استفاده از یکی از روش های فوق الذکر جهت درمان چروک های سطحی تزریق می گردد.
رئوفیل فاین Fine،یک فیلر کره ای است، ضد چروک با کیفیتی عالی که برای اصلاح چین و چروک های سطحی،  خطوط ظریف و اسکارهای عمیق و حفره دار و به منظور بازسازی پوست طراحی تهیه شده  است.
فرمولاسیون این محصول حاوی پپتیدهای بیومتریک بوده که در نتیجه اثرات آن پس از استفاده بر روی پوست بسیار طبیعی بوده و مدت زمان پایداری این تاثیرات نیز در مقایسه با محصولات ضد چروک و فیلر با پایه هیالورونیک اسید بسیار بیشتر است برای خرید  Revofil Fine به سایت گودبرگ مراجعه کنید.
Filler injection method

Filler injection method2

تزریق یکجا (مخزنی یا Depot)

در این روش از یک نقطه منفرد ورودی جهت تزریق یکجای فیلر در یک محل از بافت استفاده می شود. این روش اغلب به منظور تزریق در سطوح فوق پریوستی  استفاده می گردد و در اینجا شرح داده می شود. یک سوزن 0/75 اینچی ۲۸ Gauge از طریق پوست عضله وارد میشود تا زمانی که به آرامی با استخوان برخورد کند. شما میتوانید برای مشاوره رایگان و  خرید محصولات زیبایی به سایت گودبرگ مراجعه کنید.
سپس سوزن حدود 1میلیمتر کشیده شده و یک حجم یکجا از فیلر درمی درست روی استخوان تزریق می گردد. حجم تزریقی بسته به نوع ترکیب فیلر درمی مورد استفاده و عمق سوزن دربافت متغیر است.
تزریق عمقی تر نیاز به حجم بیشتر دارد. در زیر حجم های تزریقی یکجای رایج در مورد فیلر (Radiesse) CAHA ذکر شده است:
1) در موارد عمقی  0/3 – 0/2 سی سی از Radiesse را تزریق کنید.
2) در موارد نیمه عمیق یا کمتر 0/1 سی سی از Radiesse  را تزریق کنید.
3) درست قبل از اینکه سوزن را از پوست خارج کنید انگشت خود را از روی پیستون بردارید تا از تزریق فیلر درمی در اپیدرم جلوگیری شود.

این مطلب را هم میتونی بخونی  مهمترین عوامل ریزش مو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *