تزریق ژل, دسته‌بندی نشده, زیبایی, زیبایی پوست, ژل, لیفتینگ, مقالات

مراقبت های قبل و بعد از تزریق فیلر

filler

توصیه های قبل و بعد از تزریق فیلر

قبل و بعد از تزریق فیلر،چه مراقبت هایی لازم است ؟

همانطور که می دانید فیلر خاصیت پرکنندگی دارد و از روش های درمانی و زیبایی به جهت ترمیم جای زخم( اسکار)، بهبود چین و چروک و همچنین به منظور حجم دهی به بافت هایی که بنا به دلایلی همچون افزایش سن ، چربی خود را از دست داده اند ، می باشد.
فردی که عمل تزریق فیلر را انجام می دهد باید نسبت به مراقبت های بعد از تزریق فیلر نیز آگاهی های لازم را داشته و در جهت رعایت آن ها تلاش خود را بکار گیرد تا بتواند نتایجی رضایت بخش با ماندگاری بالا را بدست آورد.
filler

filler1

قبل از تزریق فیلر

بنا بر گزارش سایت drjoshuazimm درباره مراقبت های قبل و بعد از تزریق فیلر، باید قبل از تزریق فیلر از مصرف آسپرین و هر گونه ترکیب حاوی استیل سالیسیلیک اسید ویتامین e و سایر مکمل های غذایی همچون روغن پامچال، ژنکو، سیر، جینسینگ و گل مینا دو هفته قبل از درمان پرهیز کنید.
از مصرف ایبوپروفن،ادویل، ادویفن، ژلوفن و غیره و الکل دو هفته قبل از درمان پرهیز کنید در صورت امکان روز مراجعه صورت خود را تمیز شسته و بدون آرایش باشید.

 

خرید فیلر یا ژل

خرید ژل یا فیلر یکی از اصلی ترین نکاتی هستش که شما باید هنگام استفاده دقت کنید، که محصول مورد نظر شما مورد تایید باشد و حتما از منابع قابل اعتماد و معتبر خرید خود را انجام دهید. برای خرید ژل ها یا فیلرهای معتبر از وب سایت ما ( GOODBARG.ir ) بازدید نمایید.
یکی از معتبرترین ژل های موجود در بازار رئوفیل ( رووفیل ) کره هستش که سالیان زیادی است به بازار ایران وارد شده و توانسته نظر بسیاری از مشتریان رو به خود جلب کند . فیلر رئوفیل ( رووفیل )دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو ، قیمت مناسب، حجم دهی خوب، و تاثیر گذاری عالی است . برای خرید رئوفیل (رووفیل) شما باید نوع ناحیه مد نظر خود را که میخواهید در آنجا تزریق انجام شود مشخص نمایید .
رئوفیل ( رووفیل ) پلاس مناسب برای لب  خط خنده
رئوفیل ( رووفیل ) اولترا مناسب برای گونه و زاویه سازی و خط خنده 
رئوفیل ( رووفیل ) فاین مناسب برای تزریق به نواحی چشم 

 

این مطلب را هم میتونی بخونی  کوکتل رویتاکر معجزه زیبایی

پس از تزریق فیلر

قرمزی و تورم در ناحیه درمان شایع است که معمولاً در عرض چند روز برطرف می گردد. در صورتی که این حالت در عرض سه روز رفع نشد با پزشک خود تماس بگیرید.
از برخورد گرما تا زمانی که تورم و کبودی برطرف نشده است با ناحیه تحت درمان پرهیز کنید.دوش گرفتن و شستشو طبق روال معمول توصیه می شود.
استفاده از کمپرس یخ
یکی از مهمترین مراقبت های بعد از تزریق فیلر گذاشتن کمپرس یخ بلافاصله بعد از تزریق می باشد. بهتر است این کار را تا 48 الی 72 ساعت پس از تزریق ادامه دهید. فواید این اقدام به شرح زیر است:
  1. بهبود کبودی و تورم
  2. پیشگیری از خونریزی
  3. جلوگیری از پخش شدن فیلر به نقاط دیگر
نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که در این مدت به هیچ وجه از کمپرس گرم استفاده نکنید زیرا موجب شل شدن و جابجایی مواد تزریق شده می گردد.
filler

filler2

یک کیسه یخ دارای پوشش پارچه‌ای یا کمپرس سرد را هر چند ساعت به مدت ۱۵ دقیقه روی محل درمان قرار دهید تا تورم، احساس ناراحتی و کبودی کاهش یابد. این کار را تا چند روز ادامه دهید. در صورت بروز کبودی در عرض ۱۰-۷ روز برطرف می شود.
اگر پس از ۴-۲ هفته احساس می کنید که نیاز به ویزیت دارید با پزشک خود تماس بگیرید.
ماساژ پس از تزریق فیلر
مورد دیگری که باید بعد از تزریق فیلر در نظر داشته باشید این است که ، محل تحت درمان را ماساژ نداده و به آن فشاری وارد نکنید. زیرا فشار وارد آوردن به آن باعث جابجایی فیلر می شود.
آرایش بعد از تزریق فیلر
حدالامکان ناحیه ای که بر روی آن تزریق فیلر انجام گرفته است را به 24 ساعت بعد موکول نمایید چرا که ممکن است مواد آرایشی موجب آلودگی آن بخش شده و سبب بروز عفونت گردد.
استحمام بعد از تزریق فیلر
حمام کردن یا شستن منطقه ای که تزریق فیلر در آن انجام گرفته است چنانچه با آب گرم نباشد مانعی ندارد. فقط مراقب باشید علاوه بر عدم تماس با آب گرم ، در هنگام شستشو فشاری نیز به آن وارد نگردد.
فعالیت بعد از تزریق فیلر
پس از تزریق فیلر لازم است تا مدتی که پزشک برای شما تعیین می کند از خم کردن سر و انجام فعالیت های سنگین خودداری نمایید،همچنین با خرید ژل و فیلر میتوانید زیبایی خود را دوچندان کنید.
filler

filler4

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *