آموزشی, بوتاکس, زیبایی پوست, ژل, سایر نوشته ها, لیفتینگ

ماندگاری لیفت صورت چقدر است

نگهداری پوست صورت

ماندگاری لیفت صورت چقدر است

ماندگاری لیفت صورت چقدر است

یک سوال همیشگی داوطلبان، در مورد ماندگاری لیفت صورت است. یک جواب ساده این است که بگوییم ماندگاری‌اش همیشگی است. از آنجایی‌که افتادگی ماهیچه‌های صورت بعد از عمل لیفت، نسبت به قبل بسیار کم‌تر خواهد شد، این جواب صحیح نخواهد بود. چون عوامل متعدد و پیچیده‌ای بر ماندگاری لیفت صورت تاثیر دارد، بهترین جواب این است که بگوییم ماندگاری آن به متغیرهای مختلفی وابسته است.

این جواب، سوال دیگری را به ذهن می‌رساند؛ «ماندگاری لیفت صورت به چه عواملی وابسته است؟». تکنیک‌های مختلف لیفت صورت و شیوه‌های مراقبتی می‌تواند بر میزان ماندگاری لیفت اثر گذار باشد.

 

 

facelift

facelift

 

ماندگاری لیفت صورت

میزان ماندگاری پیشرفته‌ترین روشهای لیفت صورت

به‌طور متوسط، لیفت صورت می‌تواند از 2 تا 10 سال ماندگاری داشته باشد. به همان اندازه که مهارت جراح در این عمل اهمیت دارد، تکنیک استفاده شده در لیفت صورت نیز تاثیرگذار است. برخی از عمل‌های لیفت، دوره نقاهتی کوتاه‌تر دارند، نتایج این عمل‌های لیفت معمولاً ماندگاری کمتری خواهند داشت. از آنجایی‌که این نوع از عمل‌های لیفت، ماندگاری کمتری دارند، باید چند بار تکرار شوند.

برای اطلاعات بیشتر مقاله لیفت صورت، پیشانی و ابرو چگونه انجام می شود ؟ را مطالعه نمائید .

لیفت آندوسکوپیک بخش میانی صورت:

این روش که به «لیفت ضد جاذبه» معروف است، نشانه‌های پیری بخش میانی صورت (بخش زیر پلک تا بالای دهان) را از بین می‌برد. ماندگاری این عمل لیفت حدود 10 سال است. چون با استفاده از لیفت آندوسکوپیک، نمی‌توان نشانه‌‌های پیری در بخش پیشانی، غبعب، گردن و غیره را از بین برد، چین و چروک‌های این مناطق می‌تواند بخش‌های لیفت شده‌ی میانی صورت را تحت الشعاع قرار دهند.

این مطلب را هم میتونی بخونی  ال پی جی LPG
S لیفت:

S لیفت که با نام مینی لیفت نیز شناخته شده است، تنها دو سوم بخش پایینی صورت و گردن را لیفت می‌کند. این روش روی گونه‌ها و پوست بینی اثری نداشته و جوان‌سازی بخش میانی صورت را نیز نمی‌تواند انجام دهد.

لیفت با نخ چیست و چرا برای از بین بردن چین و چروک صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

لیفت با نخ یکی از روش‌های ساده و ارزان برای از بین بردن چین و چروک صورت محسوب می‌شود و با خرید نخ کاگ Azha lift می‌توان عوارض ناشی از افزایش سن را به میزان قابل توجّهی کاهش داد. با افزایش سن، توانایی بدن انسان برای بازسازی پوست دچار کاهش می‌شود و چین و چروک‌های متعدد در پوست صورت و دیگر قسمت‌های بدن آشکار می‌شوند.

بدن انسان در دوران جوانی با تولید پروتئین‌هایی همچون کلاژن و الاستین موجب شادابی و طراوت پوست می‌شود ولی با افزایش سن میزان تولید این پروتئین‌ها به میزان قابل توجّهی کاهش می‌یابد و این مسئله منجر به از دست رفتن طراوت و زیبایی پوست می‌شود. لیفت با نخ در این حالت می‌تواند به شما در از بین بردن چین و چروک‌های پوست کمک نماید و عوارض ناشی از آن‌ها را کاهش دهد. بنابراین، شما می‌توانید با استفاده از این روش ساده و در دسترس زیبایی و طراوت را بار دیگر به پوست خود بازگردانید و از آن لذّت ببرید.

این مطلب را هم میتونی بخونی  آلوپسی چیست و راه های درمان آن

 

facelift

facelift

 

لیفت عمیق صورت:

این روش دارای یک استاندار طلایی با ماندگاری بالا است. در این روش لیفت صورت، به جای دستکاری لایه‌های روی پوست، بافت‌های صورت حرکت داده می‌شوند تا تمام صورت لیفت شود. نتایج این عمل 10 تا 12 سال ماندگاری خواهند داشت.

مراقبت‌های بعد از عمل برای ماندگاری لیفت صورت

مطمئنا شما نمی‌توانید گذر زمان را متوقف کنید، اما با استفاده از چند تکنیک می‌توانید ماندگاری لیفت صورت را افزایش دهید:

از پوست خود در برابر تابش شدید نور آفتاب مراقبت کنید.

از مصرف الکل و سیگار اجتناب کنید.

یک برنامه‌ی مراقبتی پوست بعد از لیفت را در پیش بگیرید.

البته باید یادآور شویم که تعدا زیادی روش‌های غیرجراحی برای جوان‌سازی پوست وجود دارد که شما را از لیفت صورت بی‌نیاز خواهد کرد.

 

Thread Kag Azha lift

Thread Kag Azha lift

در وب سایت mayoclinic آمده است هماتوم مجموعه ای از خون (هماتوم) در زیر پوست که باعث تورم و فشار می شود شایعترین عارضه جراحی لیفت صورت است. تشکیل هماتوم ، که معمولاً با 24 ساعت جراحی اتفاق می افتد ، برای جلوگیری از آسیب به پوست و سایر بافتها ، سریعاً با جراحی درمان می شود.
جای زخم جای زخم برش از لیفت صورت دائمی است اما به طور معمول توسط خطوط مو و خطوط طبیعی صورت و گوش پنهان می شود. به ندرت ، برش ها می توانند باعث ایجاد زخم های قرمز و برجسته شوند. از تزریق داروی کورتیکواستروئید یا سایر روش های درمانی ممکن است برای بهبود ظاهر زخم استفاده شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *