دسته‌بندی نشده, لیفتینگ, مقالات, هایفوتراپی

معجزه جوانسازی پوست با هایفوتراپی

هایفو تراپی

معجزه جوانسازی پوست با هایفوتراپی

هایفو برای درمان سفت کردن و لیفتینگ پوست به کار می رود. این روش بدون درد و غیر تهاجمی ست و می تواند جایگزین لیفت صورت شود . هایفوتراپی از امواج فراسو فراصوت و یا اولتراسوند استفاده میکند ، یعنی همان امواجی که در دستگاه سونوگرافی مورد استفاده قرار می گیرد.
 انرژی مافوق صوت برای نفوذ عمقی برای زیبایی پوست و چربی صورت مورد استفاده قرار می گیرد تا بافت پیوندی به شیوه ای ملایم و موثر ، مورد هدف واقع شود. انرژی تولید شده، پوست ناحیه مورد نظر را به صورت کنترل شده و در حد پایین گرم می‌کند. این حالت سلول ها را تحریک به کلاژن سازی می کند و باعث جوانسازی بافت میشود.
پوست بالغ فقط با یک جلسه هایفوتراپی مثل زمان جوانی شروع به فعالیت می کند . دستگاه هایفو با استفاده از دستگاه متمرکز فراصوت لایه ای از پوست که زیر لایه‌های سطحی قرار دارند را مورد هدف قرار می دهد و به آن انرژی وارد می‌کند و انرژی امواج فراصوت باعث می شود که دمای این لایه به سرعت افزایش پیدا کند.

هایفو تراپی

مینی هایفو با تحریک غیرتهاجمی کلاژن و فیبرهای الاستیک عمقی و افزایش رطوبت پوست چین و چروک و خطوط پوست را از بین می برد.این دستگاه به طور کارآمد برای پوست صورت، گردن و درجه کم آن برای پوست دور چشم قابل استفاده است.هایفو از افتادگی صورت جلوگیری کرده و فرم صورت را به صورت V حفظ میکند .شما می توانید برای خرید مینی هایفو به سایت گودبرگ مراجعه کنید.
این دستگاه عمدتا برای کشیــدن کامل بافت پوست، چین و چــــروک، زبری ناشی از پیری و تغییر شکل خطوط  روی صورت استفاده می‌شود که به طور موثری باعث تسکین و کشیدگی بافت های گردن و ناحیه چشم می شود.

دستگاه مینی هایفو چگونه عمل میکند؟

1.سیستم اتوماتیک تصویربرداری Mini HIFU بطور عمقی و دقیق پوست را هدف قرار‌‌ می‌دهد .
2.دستگاه HIFU امواج پرانرژی ارسال‌‌ می‌کند و لایه SMAS را هدف‌‌ می‌گیرد در نتیجه تشکیل مجدد کلاژن را تحریک‌‌ می‌کند.
3.زمانی که SMAS تحریک‌‌ می‌شود، پوست به سرعت سفت‌‌ می‌شود در نتیجه کلاژن دوباره تشکیل و سازماندهی‌‌ می‌شود.
4.کلاژن موجود در عمق پوست را فعال‌‌ می‌کند که از لایه SMAS پشتیبانی‌‌ می‌کند و چین و چروک را رفع‌‌ می‌کند. پوست را جوان و زیبا نشان‌‌ می‌دهد!
5.پس از درمان با HIFU پوست جوان و زیبا‌‌ می‌شود، رو آمدن و سفت شدن پوست باعث حفظ جوانی و سلامتی آن می‌شود.

هایفو تراپی

طبق شواهد موجود در سایت healthline ، وقتی سلولهای لایه هدف به دمای خاصی برسند، دچار آسیب سلولی می شوند به نظر می‌رسد که این اتفاق باعث تحریک تولید پروتئین هایی به نام کلاژن می شود . کلاژن مسئول حفظ ساختمان طبیعی پوست و بسیاری از بافت‌های بدن می باشد ، هر چقدر مقدار کلاژن بافت بیشتر شود ، اون بافت سفت تر می شود.
چون امواج پر انرژی فراصوت روی لایه های خاصی از پوست متمرکز هستند همچنین به لایه های بالایی و زیرین مورد هدف آسیب وارد نمی شود. ماهیچه ها، اعصاب و سایر سلول های پوست هم دست نخورده باقی می ماند .
به طور کلی این روش درمانی، برای سنین ۳۰ تا ۷۵ سال که دچار شل شدگی خفیف و متوسط پوست شده اند و قصد دارند روند پیری پوست را را به تاخیر بیندازند، مناسب است.
یکی از اهداف اصلی هایفو کاهش سرعت پیری می باشد ، افرادی که پوست هایشان دچار آسیب های ناشی از قرار گرفتن مداوم در معرض نور آفتاب و اشعه فرابنفش شده ، شل شدگی پوست در آنها شدیدتر است که برای رسیدن به نتیجه دلخواه نیازمند جلسه درمانی بیشتری هستند.

میزان تهاجمی بودن هایفوتراپی چقدر است؟

این روش درمانی غیر تهاجمی است و در طی این روش درمانی، برشی بر روی پوست ایجاد نمی شود و نیازی به تزریق وجود ندارد. روش هایفو دوران نقاهت و ریکاوری ندارد و بعد از انجام و درمان می‌تواند به زندگی عادی خود ادامه دهد همچنین نیاز به استفاده از پماد دارو و موارد مشابه نیست .
عوارض هایفوتراپی موقتی است خفیف و موقتی است ، مثل کمی قرمزی، تورم ولی احتمال وقوع عوارض شدید برای آن کم است. روش هایفو بر اساس رفتار طبیعی پوست بدن است ،در هایفو درمان چین و چروک و شل شدگی پوست با تحریک پوست به تولید پروتئین های بدن صورت می‌گیرد.

هایفو تراپی

درمان به این روش ماده مصنوعی را  وارد بدن نمی کند، عضلات صورت را فلج نکرده و استرس برای ضعف و بیهوشی ندارید. بهترین ویژگی این روش درمانی این است که بعد از اتمام جلسه می توانید بلافاصله کلینیک را ترک کرده و به فعالیت های روزانه خود بپردازید. برای خرید محصولات زیبایی به سایت گودبرگ مراجعه کنید.
حس خفیف سوزن سوزن شدن نیز ممکن است تا چند هفته باقی بماند اما در حدی نیست که شما را اذیت کند.با شروع دوباره فرایند پیری کلاژن های تازه ساخته شده تحلیل می روند و به حالت قبل بر می گردد این اتفاق و حدوداً یک سال بعد از درمان رخ می دهد، این منطق درباره سایر روشهای جوانسازی هم صدق می کند.
این مطلب را هم میتونی بخونی  دلیل تغیر رنگ ناگهانی پوست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *