آموزشی, بوتاکس, زیبایی پوست, ژل, سایر نوشته ها

فرم دهی و مادلینگ صورت

revofil ultra

فرم دهی و مادلینگ صورت

فرم دهی و مادلینگ صورت

فرم دهی و مادلینگ صورت – آیا دوست دارید صورتتان شبیه این تصویر شود؛ صورتی V شکل یا زاویه‌دار که با نام صورت بادامی یا بیضی شکل نیز شناخته می‌شود..

عمل زاویه سازی فک را می‌توان با روش‌های مختلفی انجام داد؛ از جمله کوچک کردن فک، لاغر کردن صورت و بزرگ و برجسته کردن چانه و گونه از طریق تکنیک‌های مختلفی مانند بوتاکس ، تزریق ژل ، تزریق چربی ، پروتز و لیفت با نخ.

 

 

Face Modeling

Face Modeling

کاندیدای مناسب برای زاویه سازی فک

هر کسی که در هر سنی به دنبال بهبود شکل چهره خود باشد و در وضعیت سلامتی خوبی باشد می‌تواند برای روش‌های بهبود شکل صورت ازجمله عمل زیبایی فک، به عنوان یک گزینه مناسب در نظر گرفته شود.

فرم دهی و مادلینگ صورت با تزریق بوتاکس و کاهش اندازه خط فک

طبق تحقیقات به عمل آمده در سایت cosmedocs در هر طرف زاویه فک شما، عضله‌ی بزرگی به نام مسیتر (masseter) وجود دارد که به عنوان عضله‌ی جونده (مخصوص جویدن) خدمت می‌کند. دو گروه عضلات دیگر به نام‌های تمپورال (temporalis) و پتریگوید (pterygoid) نیز وجود دارند که همین کارکرد را دارند.

ممکن است عضلات مسیتر به دلیل جویدن بیش از حد و یا دندان قروچه کردن در شب‌ها، رشد کنند و باعث شوند که فک به صورت مربعی شکل به نظر آید؛ درست مانند بدن‌سازهایی که روی بخش خاصی از بدن خود کار می‌کنند تا آن را رشد دهند. خرید بوتاکس مصپورت ، و تزریق آن یک روش مؤثر برای کوچک و جمع و جور کردن خط فک است. کوچک شدن خط فک، ظاهر مربعی شکل فک را بهبود می‌بخشد.

این روش چگونه انجام می‌شود؟

بوتاکس به عضلات مسیتر واقع در دو طرف صورت تزریق و در نقاط متعدد داخل عضلات پخش می‌شود. در هر طرف صورت تنها یک تزریق انجام می‌شود که کمتر از پنج دقیقه طول می‌کشد. این روش بسیار مؤثر، بدون درد یا دارای حداقل درد است و به هیچ‌گونه زمان استراحت بعد از درمان نیاز ندارد. این یک روش غیرجراحی است و تأثیر آن روی صورت، بین 2 تا 8 هفته بعد از درمان دیده می‌شود.

عوارض جانبی احتمالی این روش

در این روش هیچ‌گونه تورم و یا کبودی ایجاد نمی‌شود، فقط ممکن است جای یک سوزن ریز روی صورت شما باقی مانده باشد. ممکن است در هفته اول یک درد مبهم در هر دو طرف عضلات صورت وجود داشته باشد که در هنگام جویدن بیشتر احساس می‌شود؛ این درد گذرا است و در عرض یک هفته از بین می‌رود. شما باید به مدت 4 ساعت بعد از درمان از ماساژ دادن عضلات صورت و دراز کشیدن خودداری کنید.

زاویه‌دار کردن فک و صورت با بزرگ و برجسته کردن گونه

یکی از موانع ایده‌آل و زیبا بودن صورت، کوچک بودن گونه‌ها است. شما می‌توانید با خرید محصولات زیبایی و استفاده از ژل‌های تزریقی هیالورونیک‌اسید ، شکل گونه‌های خود را تغییر دهید و پروفیل نیمرخ و تمام‌رخ صورت خود را بهبود بخشید.

این مطلب را هم میتونی بخونی  علل ریزش موی سر که باید مورد بررسی قرار گیرد

 

 

Face Modeling

Face Modeling

این روش چگونه انجام می‌شود؟

ژل هیالورونیک‌اسید، یک پروتئوگلیکان شبیه به آنچه در پوست، چشم و مفاصل ما یافت می‌شود است. تحقیقات نشان داده است که این ژل‌ها به دلیل خاصیت برگشت‌پذیری بالا، برای بهبود شکل صورت بسیار ایمن و بی‌خطر هستند؛ به این معنی که یا تجزیه و انحلال می‌شوند و یا با گذشت زمان توسط بدن تفکیک و فروپاشی می‌شوند.

با ژل های زیبایی برای بزرگ و برجسته کردن گونه، تنها به یک تزریق و حداکثر به دو تزریق نیاز است؛ به همین دلیل درد زیادی ندارد و تقریباً به زمان استراحت بعد از عمل نیز نیازی نیست. برای اولین بار، به طور متوسط 1 تا 2 سی‌سی‌ژل کافی است. برخی ژل‌ها حاوی مواد بی‌حس کننده هستند که ناحیه تحت درمان را بی‌حس می‌کنند تا میزان درد به حداقل ممکن برسد.

عوارض جانبی احتمالی این روش

یک عارضه جانبی که گهگاه رخ می‌دهد، ایجاد کمی درد و کبودی در زیر گونه است که حدود چند روز طول می‌کشد. در این روش، میزان تورم بسیار کم است و نتایج درمان بلافاصله قابل‌مشاهده است.

زاویه‌دار کردن فک و صورت با بهبود شکل بینی

زیباسازی یا بهبود شکل بینی روشی است که برای افزایش تناسب بین اجزای صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد. یک بینی صاف و گرد مانعی برای ایده‌آل و زیبا بودن شکل صورت است. شما می‌توانید با استفاده از ژل‌های تزریقی هیالورونیک‌اسید، شکل پُل بینی خود را تغییر دهید و بینی را نوک‌دار کنید تا پروفیل نیم‌رخ و تمام رخ صورتتان بهبود یابد.

این روش چگونه انجام می‌شود؟

زریق چربی یا استخراج چربی از مناطق دارای چربی بدن خودتان مانند شکم و سپس تزریق آن به بینی، یک فرایند بسیار ایمن و ساده برای تغییر شکل بینی است.

این روش زاویه دار کردن فک بسیار سریع است که در آن چند تزریق در وسط پُل بینی و نوک بینی انجام می‌شود و در پایان به یک ماساژ دقیق نیاز دارد. اگر از پُرکننده‌هایی که حاوی مواد بی‌حس کننده است استفاده شود، میزان درد به حداقل ممکن می‌رسد.

برای اطلاعات بیشتر مقاله تزریق همزمان ژل و بوتاکس را مطالعه نمائید .
عوارض جانبی احتمالی این روش

عوارض جانبی این روش زاویه دار کردن فک بسیار کم است. ممکن است در روز اول جای سوزن تزریق و کمی قرمزی، روی صورت قابل ‌مشاهده باشد که با گذشت زمان بهبود می‌یابد. همچنین در هفته اول بعد از درمان، مقدار کمی کبودی روی پُل بینی دیده می‌شود. نتایج این روش بلافاصله بعد از درمان قابل‌ مشاهده هستند و مقدار کمی تورم نیز وجود دارد که در عرض چند روز برطرف می‌شود.

این مطلب را هم میتونی بخونی  درمان لاغری صورت
زاویه‌دار کردن فک و صورت با پروتز چانه

بزرگ و برجسته کردن چانه با استفاده از پروتز چانه می‌تواند ساختار زیرین صورت را تغییر دهد، تعادل بهتری بین اجزای صورت برقرار کند و شکل صورت را Vشکل یا زاویه‌دار کند.

پروتز چانه می‌تواند شکل سه بُعدی چانه را بهبود بخشد؛ این روش نه تنها قادر است چانه‌های گود افتاده را به جلو بیاورد، بلکه می‌تواند چانه‌های کوچک و کوتاه را نیز، نوک‌دا، تیز و کشیده کند. این روش برای افرادی که تمایل به زاویه دار کردن صورت دارند ، بسیار مؤثر است.

این روش چگونه انجام می‌شود؟

پروتزهای چانه در انواع، اندازه و شکل‌های مختلفی وجود دارند. بسته به پروفیل صورت شما، یک پروتز مناسب برایتان انتخاب خواهد شد. پروتزها از طریق برش‌های بسیار کوچکی که معمولاً در زیر چانه ایجاد می‌شوند، جایگذاری می‌شوند. از آنجایی که این برش‌ها در زیر چانه ایجاد می‌شوند، جای زخم ناشی از آنها قابل‌ مشاهده نیست.

عوارض جانبی احتمالی این روش

پروتز چانه روشی بی‌خطر و دائمی است. تنها عارضه جانبی این روش، جای زخم‌های کوچک ناشی از برش‌ها است که بعد از گذشت 2 هفته بهبود می‌یابد.

سفت کردن پوست برای لاغر کردن صورت

سفت کردن پوست صورت با استفاده از روش لیفت با نخ، صورت را باریک و لاغر و افتادگی پوست را برطرف می‌کند. پژمرده و افتاده بودن بیش از حد پوست می‌تواند صورت را مربعی‌تر از آنچه هست به نظر آورد. بنابراین شما می‌توانید بدون نیاز به عمل جراحی، با سفت کردن پوست شل و پژمرده صورت خود، به چهره‌ای باریک و Vشکل دست یابید.

 

 

revofil ultra

revofil ultra

این روش چگونه انجام می‌شود؟

قرار دادن و تثبیت موقعیت نخ‌ها سریع است و بسته به تعداد مناطقی که به درمان نیاز دارند و نوع نخ‌هایی که مورد استفاده است، حدود 30 دقیقه تا 2 ساعت طول می‌کشد.

عوارض جانبی احتمالی این روش

التهاب و خطر عفونت که ممکن است به دلیل استفاده از نخ‌های آلوده در زاویه دار کردن صورت بروز کند، عوارض جانبی هستند که گه‌گاه رخ می‌دهند. به همین دلیل لازم است برای درمان به یک مکان بهداشتی، مجهز و دارای مجوز مراجعه کنید.

هزینه‌های درمان فرم دهی و مادلینگ صورت

از آنجایی که گزینه‌های درمانی ذکر شده برای اهداف زیبایی و جوان‌ سازی چهره مورد استفاده قرار می‌گیرند، شرکت‌های بیمه آنها را هزینه زاویه دار کردن فک را تحت پوشش قرار نمی‌دهند.

هزینه‌ها از یک نوع درمان به نوع دیگر متفاوت هستند. به‌طور کلی روش‌های تزریق مانند تزریق ژل و یا بوتاکس ارزان‌تر از روش تزریق چربی هستند؛ زیرا روش تزریق چربی فرایند اضافی دیگری به نام استخراج چربی نیز دارد.

روش‌های درمانی دیگر ازجمله پروتز و لیفت با نخ، هزینه بیشتری به عهده شما خواهند گذاشت. توصیه می‌شود برای اطلاع از مقدار دقیق هزینه‌ها با پزشک متخصص خود مشورت کنید.

 

 

 

Face Modeling

Face Modeling

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *