دسته‌بندی نشده, زیبایی, ژل, فیلر, مقالات

اصول عمومی تزریق فیلر در پوست

General principles of injecting filler into the skin

اصول عمومی تزریق فیلر در پوست

 

همزمان که سن  بالا می رود، قدرت سلول های پوستی در تولید پروتئین های کلاژن و الاستین و همچنین چربی کاهش پیدا می کند به همین دلیل است که به تدریج علائم پیری را در پوست خود مشاهده می کنیم. البته سبک زندگی و شرایط محیطی نیز تاثیر بسیار زیادی در سرعت پیری دارند و ما با مراقبت های لازم می توانید پیری را به تاخیر بیندازیم. کاهش چربی پوست و در نتیجه چروکیده شدن آن را می توان به طرق مختلف درمان نمود که تزریق ژل، از جمله روش هایی است که شادابی پوست را باز می گرداند.
General principles of injecting filler into the skin

General principles of injecting filler into the skin1

طبق تحقیقات موجود در سایت academic.oup نشان داده است که به طور میانگین، اولین علائم پیری صورت از سن سی سالگی به صورت چروک های ریز در اطراف چشم، افتادگی پوست در ناحیه پایین صورت، خط لبخند و… نمایان می شود. برای خرید فیلر جهت از بین بردن چین و چروک هایی که بر روی صورت ایجاد شده میتوانید به سایت گودبرگ مراجعه کنید.
هر چه زمان بگذرد و این خطوط بیشتر و عمیق تر شوند، ظاهر انسان پیرتر خواهد شد. درست است که این فرآیند، بخشی از زندگی بوده و روندی طبیعی دارد اما ما با مراقبت از پوست خود می توانیم به حفظ قوای سلول های پوستی کمک کنیم. از سویی دیگر می توان با روش هایی مانند تزریق ژل، با چروک و افتادگی پوست خداحافظی نمود.
برای درمان با فیلر درمی نقطه ورود سوزن که نقطه تزریق یا نقطه ورود اطلاق می شود از طریق خواباندن سوزن بر روی پوست در محل تحت درمان مشخص میشود. طول سوزن باید با ناحیه درمانی مورد نظر مطابقت داشته باشد و نقطه تزریق می بایست است در انتهای سوزن(محل مخزن سرسوزن) باشد.
برای خرید ژل آلیاکسین شما باید نوع ناحیه مدنظر خود را که میخواهید در آنجا تزریق انجام شود مشخص نمایید.

 

این مطلب را هم میتونی بخونی  نخ لیفت
ژل آلیاکسین Aliaxin EV تقارن سازی و حجم دهی چانه و گونه ها
ژل آلیاکسین Aliaxin GPبرطرف کردن چروک های عمیق صورت چین نازولابیال، گلابلا، دور لب
ژل آلیاکسین Aliaxin SRمخصوص ناحیه زیر چشم، شقیقه ها، بازسازی خطوط صورت، بازسازی خطوط گردن
General principles of injecting filler into the skin

General principles of injecting filler into the skin2

1)فیلر درمی با فشار مداوم و محکم به پیستون سرنگ تزریق می گردد. فشار بر پیستون تنها زمانی برداشته می شود که سوزن از پوست خارج میگردد تا از باقی گذاشتن فیلر در اپیدرم جلوگیری گردد.
2)فیلر درمی به آرامی و به شکل یکنواخت در ناحیه تحت درمان تزریق می گردد. تزریق صاف و یکدست فیلر در سطح مناسب از پوست یک مهارت اکتسابی برای فرد تزریق کننده است.
3)اگر فیلر در سطح نامناسب تزریق شد سوزن را از محل ورود به پوست بیرون کشیده و مجدداً وارد شوید.
4)پس از تزریق ناحیه تحت درمان را لمس کنید تا از صاف بودن و تزریق یکنواخت فیلر اطمینان حاصل شود اگر نواحی جا افتاده وجود داشت جهت پر کردن آن از فیلر اضافه استفاده می شود.
5)اگر فیلر درمی برجسته شده و قابل لمس یا مشاهده است نیاز به صاف کردن دارد برجستگی های فیلر را معمولاً می توان از طریق تحت فشار قرار دادن ترکیب به روش زیر صاف نمود:
دو انگشتی: یک انگشت را داخل دهان و انگشت دیگر را خارج آن قرار داده و ترکیب را بین دو انگشت تحت فشار قرار دهید.
اپلیکاتور با نوک پنبه‌ای: یک انگشت را داخل دهان قرار داده و اپلیکاتور نوک پنبه ای رامحکم اما با حرکت آهسته بر روی ناحیه برجسته بغلتانید.
در مقابل استخوان: از نوک انگشت یا شست در خارج دهان جهت فشردن محکم فیلر در مقابل استخوان زیرین استفاده کنید.

 

این مطلب را هم میتونی بخونی  لیپوماتیک ساق پا و مچ پا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *