آموزشی, زیبایی پوست, سایر نوشته ها, لیپوماتیک

لیپوماتیک ساق پا و مچ پا

لیپوماتیک ساق پا و مچ پا

داشتن پاهایی کشیده و خوش‌فرم تقریبا آرزوی هر دختر جوان و خوش‌پوش است. از طرفی اگر یک پسر باشید، اینکه یک لباس به‌خوبی روی تنتان بنشیند، می‌تواند بسیار مهم باشد. اما این موضوع برای خیلی‌ها فقط یک آرزو است؛ عمل لیپوماتیک ساق و مچ پا کار را برای همه‌ی افراد راحت می‌کند. در این روش به‌جای ورزش کردن، چربی‌های اضافی از پا حذف شده و ظاهری جذاب برای پاهایتان به‌وجود می‌آید.

برای خرید انواع ژل و بوتاکس و دستگاه های زیبایی می توانید بر روی این لینک کلیک نمائید .

صبر کنید! قبل از اینکه دست به کار شوید موارد مختلفی هست که باید به آن‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشید. اول اینکه در مورد لیپوماتیک پا، باید بدانید که تمام بخش‌های پا، از قبیل لیپوماتیک پشت ساق پا، لیپوماتیک زانو و لیپوماتیک ساق پا را شامل می‌شود. باید به این نکته توجه کنید که چربی کدام بخش از پاهایتان را دوست ندارید و بعد به دنبال ترمیم آن از طریق لیپوماتیک پا باشید. نکات بعدی که باید در نظر داشته باشید، نحوه‌ی انجام لیپوماتیک ساق و مچ پا و نکات توجه به نکات بعد از عمل لیپوماتیک حرفه‌ای است که باید آن‌ها را رعایت کنید. در ادامه هم به این موضوع می‌پردازیم که چه کسانی کاندیدای مناسبی برای این عمل هستند.

در لیپوماتیک پا به‌جای ورزش کردن، چربی‌های اضافی از پا حذف شده و ظاهری جذاب برایتان ایجاد می‌شود.

 

Lipomatic

Lipomatic

 

نحوه انجام لیپوماتیک ساق پا و مچ پا

خبر خوب اینکه چربی اضافه قسمت ساق و مچ پا سطحی است یعنی با چربی‌های انباشته شده‌ی زیاد سر و کار نداریم و این کار را آسان‌تر می‌کند. یکی از کارهایی که باید قبل از انجام عمل جراحی لیپوماتیک پا انجام شود این است که جراح باید ابتدا نواحی‌ایی از ساق پا، مچ پا یا زانو که باید تحت عمل لیپوماتیک قرار بگیرند را مشخص می‌کند. نترسید! جراح به میزان مشخصی از داروی بی حسی موضعی به ناحیه تحت درمان تزریق می‌کند تا عمل لیپوماتیک ، پشت ساق یا شاید زانوی شما بدون درد انجام شود. در مرحله‌ی بعد، جراح با دقت کمی می‌تواند به‌راحتی بافت عضلانی پا را از چربی‌های اضافه تمیز داده و کانتور طبیعی پاها را تشخیص دهد. از آنجایی‌که با چربی‌های انباشته شده‌ی زیاد سر و کار نداریم، بافت عضلانی پا به‌راحتی از چربی‌های اضافه تمیز داده شده و عمل سریع‌تر انجام می‌شود.

این مطلب را هم میتونی بخونی  فریز کردن تخمک

لیپوماتیک پا با استفاده از دستگاه کوچکی به نام کانولا انجام می‌شود. در این مرحله، دکتر محتاطتان برش‌های کوچکی را در ناحیه ساق پا و مچ پا ایجاد کرده و کانولایی کوچک (لوله‌ای باریک که چربی از طریق آن مکش می‌شود) را وارد بافت چربی می‌کند. کانولا که حرکتی ویبره مانند و چرخشی دارد موجب شکسته شدن بافت‌های متراکم چربی شده و در نتیجه می‌توان چربی اضافه را به‌راحتی برداشت. مطمئنا یک جراح حرفه‌ای وقت زیادی را در نظر می‌گیرد تا پاها شکل و فرم مخروطی شکل و طبیعی خود را به دست بیاورند. اگر به‌دنبال یک جراح با حوصله هستید، با ما تماس بگیرید.

دوره نقاهت لیپوماتیک ساق پا و مچ پا

خوشبختانه برای بازگشتن به فعالیت‌های روزانه مدت زمان زیادی را نیاز ندارید؛ روز پس از انجام عمل می‌توانید کارهای روزانه خود را از سر بگیرید. دوره نقاهت لیپوماتیک ، بسیار کوتاه است. در طول این مدت، باید تا دو هفته گن مخصوصی را به صورت ۲۴ ساعته در ناحیه تحت درمان بپوشید. به این نکته نیز توجه داشته باشید که تا یک هفته اول پس از لیپوماتیک ،کارهای سنگین انجام ندهید و بیشتر استراحت نمایید. پس از دو هفته می‌توانید فعالیت‌های سنگین‌تر و شدیدتر را انجام دهید. پیاده‌روی پس از عمل، به تسریع روند بهبودی کمک زیادی می‌کند و بسیار مفید است. درد ناشی از عمل لیپوماتیک پا کم و چیزی شبیه به کوفتگی و درد پس از یک تمرین ورزشی سخت است. اما در صورت احساس آن، برای کاهش درد و ورم بعد از جراحی پلاستیک، مقدار کمی مسکن تجویز کرد.

این مطلب را هم میتونی بخونی  لارینگوسکوپ Laryngoscope
چه کسانی کاندیدای مناسبی برای عمل لیپوماتیک پا هستند؟

اگر به جایی رسیدید که می‌دانید نه وقتی برای ورزش کردن دارید و نه توانی برای رژیم گرفتن، لیپوماتیک بهترین گزینه‌ای است که می‌تواند روی میز شما قرار بگیرد. اما حواستان باشد که سلامت عمومی شما برای پزشکتان مهم است. همچنین قابلیت ارتجاعی پوست و مصرف نکردن سیگار از دیگر مواردی است که باید در نظر داشته باشید.

 

Lipomatic

Lipomatic

 

برای آگاهی از رازهای زیبایی ، سلامتی و تناسب اندام روی این لینک کلیک کنید :

جدیدترین رژیم لاغری سریع شکم و پهلو برای کاهش وزن سریع

برجسته سازی لب ها با تزریق ژل در لب

برجسته سازی گونه ها با ترزیق چربی در گونه

از بین بردن چین و چروک صورت با تزریق بوتاکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *