دسته‌بندی نشده, ژل, فیلر, مقالات

کاربرد پماد زایلاپی

زایلاپی

پماد زایلاپی، کرم یا پمادی بی حس کننده می باشد که برای مصارف گوناگون می توان آن را استفاده کرد. از جمله کاربرد پماد زایلاپی ، جراحی های سطحی و کوچک ، اپیلاسیون ، لیزر موهای زائد ، کاهش درد در روابط جنسی ، درمان زود انزالی و…

پماد زایلاپی حاوی لیدوکائین و پریلوکائین میباشد که در هر 30 گرم از این پماد پنج گرم لیدوکائین و پنج گرم پریلوکائین وجود دارد. به همین علت وقتی در نقطه ای از بدن فرد قرار میگیرد کاملا بی حس شده و فرد دیگر هیچ دردی را حس نکند.

از دیگر کاربرد پماد زایلاپی این است که می توان پیش از انجام لیزر و اپیلاسیون و عمل های سطحی زیبایی مانند میکرونیدلینگ و مزونیدلینگ استفاده کرد که در این صورت درد ناشی از کندن مو در اپیلاسیون و یا دستگاه لیزر بر اساس نخواهد شد و بدون درد این کارها انجام خواهد شد .

filler

filler

بر اساس گزارشات به دست آمده در سایت nhs ،بی حس کننده موضعی داروهایی هستند که به صورت موقت از حس درد جلوگیری می کنند. معمولا زمانی که این دارو در مسیر یک عصب قرار میگیرد، میتواند به صورت موقت فلج عضلانی ایجاد کند. بی حس کننده های موضعی دو دسته هستند :

  1. آمید
  2. استر

 

استفاده از پمادهای بی حسی ، برای رفع موهای زائد در نقاطی مانند بیکینی و زیر بغل که پوست حساس تری دارند بسیار مفید خواهد بود .

یکی از اولین نشانه‌های پیری، از دست رفتن حجم پوست صورت و بدن و ایجاد چین‌وچروک می‌باشد. از بین بردن این خطوط و بازگرداندن حجم ازدست‌رفته‌ی پوست و توپر کردن دوباره‌ی آن، از طریق روش بدون جراحی تزریق ژل میسر است.

این مطلب را هم میتونی بخونی  لیفت اندوسکوپیک روشی کمتر تهاجمی

اگر می‌خواهید شکل صورت شما به حالت قبل برگشته و یا از میزان خطوط و چین‌وچروک‌ها بکاهید، تزریق ژل می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. برای خرید انواع ژل و بوتاکس به سایت گودبرگ مراجعه کنید.

فیلرها ، برحسب نوع ماده به کار رفته، که ماده‌ای طبیعی و یا بیولوژیک باشد انواع گوناگونی را شامل می شوند . درگذشته از مواد سنتتیک استفاده می شد که به علت عدم سازگاری وعوارض زیاد منسوخ شد.

همچنین از کلاژن هم به عنوان فیلر استفاده می شود که درگذشته منشا حیوانی داشت ودر حال حاضر از نوع انسانی آن استفاده می شود که در هر صورت احتمال پس زدن وحساسیت را درپی دارد. ژل فیلر مستر تریت master treat یکی از بهترین مارک ژل برای تزریق لب می باشد شما میتوانید برای خرید مسترتریت به سایت گودبرگ مراجعه کنید.

mastertrit

mastertrit

 

نحوه مصرف پمادی بی حس :

  1. پس از هر بار مصرف در تیوب را محکم ببندید.
  2. مصرف این دارو در کودکان زیر یک سال مجاز نمی باشد.
  3. از استعمال دارو در اطراف چشم و دهان خودداری کنید.
  4. از استعمال این دارو در قسمت هایی از پوست که دچار آسیب دیدگی و خراشیدگی است، خودداری نمایید .
  5. در دمای کمتر از 30 درجه سانتیگراد نگهداری و از یخ زدگی محافظت گردد .
  6. دارو را دور از دسترس کودکان نگهداری نمایید.
  7. از این پماد برای گوش استفاده نکنید چون اگر به گوش میانی برسد به آن آسیب وارد می شود.
  8. اگر در دوران بارداری و شبردهی هستید برای استفاده از این محصول حتما با پزشک خود مشورت کنید.
این مطلب را هم میتونی بخونی  جوان‌سازی چهره با لیفت پیشانی

 

روش و مقدار مصرف پماد زایلاپی :

لایه ضخیمی از کرم را بر روی پوست گذاشته و با چسب پانسمان یا کیسه تمیز(در منزل) آن را بپوشانید. جهت اعمال کوچک بر روی پوست نظیر قرار دادن کانتر در داخل عروق و یا سوراخ کردن عروق 5/2 گرم کرم را روی پوست قرار داده و بر روی 25 – 20 سانتی متر مربع از پوست بمالید و با چسب پانسمان روی آن را حداقل برای مدت یک ساعت بپوشانید.

جهت اعمال بزرگ بر روی پوست ویا اعمال پوستی دردناکتر که منطقه وسیعی از پوست را در بر می گیرد 2 گرم از کرم را به ازاء هر 10 سانتی متر مربع از پوست بکار ببرید و روی آنرا با چسب پانسمان حداقل برای مدت دو ساعت بپوشانید.

برای جراحی پوست اندام تناسلی آقایان لایه ضخیمی از کرم (حدود یک گرم به ازاء هر 10 سانتی متر مربع) را برای مدت 15 دقیقه روی پوست قرار دهید. جراحی باید بلافاصله پس از پاک کردن کرم آغاز شود. جهت اعمال کوچک بر روی اندام تناسلی بانوان لایه ضخیمی از کرم (‌حدود 5 تا 10 گرم) را به مدت 5 تا 10 دقیقه روی موضع قرار دهید. جراحی باید بلافاصله پس از پاک کردن کرم آغاز گردد.

برای خرید محصولات زیبایی می توانید به سایت گودبرگ مراجعه کرده و پس از مشاوره رایگان توسط کارشناسان ما سفارش خود را ثبت گرده و زیبایی خود را دو چندان کنید.

این پماد مانند هر داروی دیگری دارای تداخل دارویی ست اگر از داروهای داپسون، نیتروگلیسرین، فناستین و داروهایی از این قبیل استفاده می کنید، هرگز از این پماد استفاده کنید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *