آموزشی, زیبایی, زیبایی پوست, سایر نوشته ها

همه چیز درباره کول لیفتینگ

همه چیز درباره کول لیفتینگ

کول لیفتینگ چیست؟

همه چیز درباره کول لیفتینگ در ابتدا لازم است بدانید لیفت صورت چیست و چه کاربردی دارد.در سنین پایین به علت وجود لایه های چربی زیر پوست، بدن انسان از طراوت و شادابی بیشتری برخوردار است و پوست حالتی ارتجاعی دارد. با افزایش سن میزان چربی زیر پوست کاهش میابد.این امر موجب می شود شما به مرور زمان خطوط ریزی را روی پوستتان مشاهده کنید و هر چقدر به سنین میانسالی نزدیکتر شوید تعداد و عمق این خطوط نیز بیشتر می گردد و اصطلاحا پوست شما چروک می گردد. عواملی همچون مصرف دخانیات، فشارهای روحی، کاهش وزن و تماس بیش از حد با نور مستقیم آفتاب بر روی کاهش چربی پوست تاثیر دارد.

 

همه چیز درباره کول لیفتینگ

همه چیز درباره کول لیفتینگ

 

امروزه راه های زیادی برای بازیابی شادابی پوست وجود دارد. یکی از این راه ها لیفت صورت می باشد که به روش های مختلفی انجام می شود . اگر به دنبال جوانسازی پوست با روشی غیر از جراحی هستید، استفاده از دستگاه کول لیفتینگ به عنوان روشی کاملا بی خطر و موثر توصیه می شود.روش کول لیفت، با تحریک گردش خون مویرگی، منجر به کلاژن سازی پوست می شود. به این صورت که co2 تحت فشار زیاد و دمای بالا به لایه های بالایی پوست ضرباتی وارد می کند که این ضربات موجب اکسیژن رسانی به پوست شده و در نهایت پوست برای تولید پروتئین تحریک می شود.کول لیفتینگ دستگاهی استاندارد و بی خطر است که استفاده از آن کاملا بدون درد بوده و عوارضی به دنبال ندارد.

این مطلب را هم میتونی بخونی  سوالات رایج درمورد بی بی چک
استفاده از کول لیفتینگ چه فوایدی دارد ؟

تاثیر آن تا مدت زیادی باقی می ماند.نیاز به بی حسی ندارد چون در حین استفاده دردی حس نمی شود.به مهارت خاصی برای استفاده از دستگاه نیاز نیست. چون ساختار پیچیده ای ندارد و کار کردن با آن آسان است.
با تحریک کلاژن سازی پوست، موجب شادابی، جوانی و زیبایی پوست شما می شود.علاوه بر صورت، می توانید کول لیفتینگ را برای گردن و دست ها هم انجام دهید.بعد از اولین جلسه ی درمان، شاهد از بین رفتن سریع چین و چروک سطحی پوستتان خواهید بود.ایمن و بدون خطر است.

 

همه چیز درباره کول لیفتینگ

همه چیز درباره کول لیفتینگ

 

زمان استفاده از کول لیفتینگ چند دقیقه است ؟

معمولا ۵ تا ۱۰ دقیقه طول می کشد تا دستگاه کول لیفتینگ عملیات لازم را روی پوست شما انجام دهد.آیا یک جلسه برای درمان با کول لیفتینگ کافیست ؟تعداد جلسات برای هر فرد بسته به میزان نیاز به کول لیفت، متفاوت است و خیلی از افراد تنها به یک جلسه درمان نیاز دارند. اما کول لیفتینگ روشی سریع است و شما نتایج مورد نظرتان را در همان جلسات اولیه مشاهده می کنیددر چه مواردی از کول لیفتینگ استفاده می شود ؟رفع چین و چروک های سطح پوست.درمان افتادگی پوست ناشی از بالا رفتن سن، کاهش وزن، تغذیه نامناسب، نور آفتاب و استعمال دخانیات رفع کبودی پوست روشن نمودن پوست و درمان تیرگی صاف و یک دست کردن پوست و رفع نا همواری های آن

این مطلب را هم میتونی بخونی  مراقبت از پوست صورت 3 نکته طلایی برای داشتن پوستی زیبا
برای مشاهده دستگاه کول لیفتینگ اینجا کلیک کنید
برای مشاهده اینستاگرام ما اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *