آموزشی, تزریق چربی, تزریق ژل, زیبایی پوست, ژل, سایر نوشته ها

مناسب ترین نواحی صورت برای تزریق ژل

Dermal-Fillers-1111

مناسب ترین نواحی صورت برای تزریق ژل

در مقالات قبل درباره مراقبت بعد از تزریق ژل، هزینه تزریق ژل، عوارض تزریق ژل و اینکه قیمت تزریق ژل با توجه به میزان ژلی که تزریق می شود متفاوت است صحبت کردیم.اگر شما به دنبال بهترین مارک ژل برای تزریق صورت هستید باید با پزشک خود مشورت کنید تا برای خط خنده، لب و… مورد استفاده قرار دهید.

همان طور که در مقاله تزریق ژل راهی برای جوانسازی صورت در مورد تزریق ژل مطالبی را عنوان کردیم سعی‌مان بر این است تا در این بخش به بیان نواحی مورد تزریق ژل بپردازیم، پس با کلینیک کاشت مو همراه باشید. ژل در درمان چروک صورت بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و تقریبا می توان گفت که از سایر روش های موجود هم کم هزینه تر و هم از نظر مشکلاتی که بعد از تزریق پیش می آید کم دردسر تر می باشد.

 

Dermal-Fillers-1111

Dermal-Fillers-1111

! تزریق ژل راهکاری برای زیبایی هر چه بیشتر صورت !

ژل های تزریقی انواع مختلفی دارند که پایه و اساس آن ها اسید هیالورونیک و کلاژن و الاستین است. این مواد در پوست عاملی برای جوان موندن پوست هستند.

صورت شما بعد از گذر از سنی شروع به پیر شدن میکند . به وجود آمدن و یا از قبل بودن چین و چروک ، اسکار های پوستی ، فرورفتگی ها باعث اذیت شما میشود و حتی روی اعتما به نفس شما هم تاثیر میگذارد.

تزریق ژل یا همان فیلر ( پرکننده ) یکی از راه هایی است که شما را به راه جوان سازی پوست هدایت میکند با خرید محصولات زیبایی ، زیبایی پوست و صورتتان را از اولویت ها ی خود قرار دهید.

نواحی که در صورت برای تزریق بهترین مناطق هستند و بیشترین نقش زیبایی را در صورت ایفا می کنند را در زیر برای شما معرفی کرده‌ایم:

*چین های دور بینی

*خطوط ماریونت که در کنار لب از طرفین به وجود می آید

این مطلب را هم میتونی بخونی  زیبایی پوست در سفر

*مورد استفاده دیگر ژل در درمان چین چانه ای

*استفاده دیگر از ژل برای حجم دهی چانه می باشد این مورد برای بعضی از افراد قابل استفاده است

*حاشیه لب برای افرادی که سن آنها بالا رفته خیلی مورد استقبال قرار می گیرد. این چروک ها بالای لب بیشتر به وجود می آید.

*پر کاربرد ترین نوع تزریق، تزریق ژل لب می باشد این نوع تزریق معمولا بیشتر استفاده می شود که هر آنچه از تزریق ژل لب باید بدانید را قبلا توضیح داده ایم و با توجه به میزان نیاز لب بالا و لب پایین با توجه به نظر پزشک متخصص برای شما تزریق انجام می شود

تمام این نواحی که در بالا برای شما قرار دادیم قسمت هایی از صورت می باشد که با گذشت زمان این نواحی دارای پیری شده و کمی از حالت طبیعی خود خارج می شود و باعث تغییر در چهره شما می شود و با خرید ژل دن بی و چند تزریق می توان به حالت عادی خود باز گردد.

 

gel

gel

برای اطلاعات بیشتر مقاله برجسته سازی چانه و زاویه دار کردن صورت را مطالعه نمائید .

معرفی

زمان با ایجاد تغییرات سلولی و آناتومیکی و در نتیجه کاهش حجم بافت نرم ، بر پیری صورت تأثیر می گذارد. با ظهور فن آوری های جدید ، پزشک این فرصت را دارد تا با استفاده از پرکننده های پوستی این تغییرات را برطرف کند. پرکننده های پوستی هیالورونیک اسید (HA) محبوب ترین مواد تزریقی غیر دائمی هستند که امروزه برای اصلاح نقایص بافت نرم صورت در دسترس پزشکان است.

این ماده به دلیل توانایی بسیار زیاد در اتصال آب و سهولت کاشت ، یک گزینه موثر ، غیر تهاجمی و غیر جراحی برای اصلاح نقایص کانتور صورت فراهم می کند. پرکننده های پوستی HA ایمن و موثر هستند. نسل کودک بومر ، و تمایل آنها به عقب گرداندن ساعت در حالی که از یک سبک زندگی فعال لذت می برند ، محبوبیت این مواد پر کننده را گسترش داده است. در ایالات متحده ، در حال حاضر هشت ماده پرکننده پوستی HA وجود دارد که توسط سازمان غذا و دارو (FDA) برای تجاری سازی تأیید شده اند. این مقاله خصوصیات ذاتی پرکننده های HA مورد تأیید FDA را مرور می کند و بینشی در مورد محصولات HA آینده و استفاده از آنها برای مدیریت چهره پیری فراهم می کند.

این مطلب را هم میتونی بخونی  حقایقی درباره بوتاکس که باید بدانید

طبق تحقیقات موجود در سایت ncbi.nlm.nih از زمان معرفی پرکننده های پوستی کلاژن در دهه 1980 ، مواد پرکننده پوستی تقاضای حیرت انگیزی را در بازار ایالات متحده تجربه کرده اند. معرفی Restylane® ، یک پرکننده مبتنی بر اسید هیالورونیک (HA) در پایان سال 2003 ، استفاده از مواد پرکننده پلیمر را 700٪ افزایش داده است (Matarasso et al 2006). طبق انجمن جراحان پلاستیک زیبایی آمریکا در 24 فوریه 2006 ، پرکننده های پوستی مبتنی بر HA سریعترین روش زیبایی غیرتهاجمی در ایالات متحده هستند (Wise and Greco 2006). در حالی که لیست پرکننده های تزریقی با استفاده از ترکیبات مختلف ابتکاری همچنان در حال گسترش است ، پرکننده های HA همچنان محبوب ترین ماده پرکننده پوستی برای مدیریت پیری صورت هستند (Lupo 2006).

پرکننده های حامل حیوانات غیر حیوانی با شبکه متصل شده برای بیش از 18 سال در ایالات متحده و حتی بیشتر از آن در کشورهای مختلف جهان موجود است. این ترکیبات زیست سازگار هستند (Fernandez-Cossio و Castaño-Oreja 2006) و توانایی نگهداری آب را تا 1000 برابر حجم خود دارند (Johl and Burgett 2006).

به طور کلی ، پیشرفت های اخیر در تکنیک های تزریق و درک بهتر پیری صورت اکنون می تواند انژکتورهای باتجربه را هنگام استفاده از پرکننده های پوستی هیالورونان متقابل برای بازسازی صورت ، با نتایج برتر فراهم کند. این مقاله استفاده از پرکننده های پوستی HA را که توسط سازمان غذا و دارو در ایالات متحده در مدیریت پیری صورت تأیید شده اند ، توصیف می کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *