دسته‌بندی نشده, زیبایی, زیبایی پوست

روتين روزانه | نکته هاي طلايي مراقبت از پوست براي رسيدن به پوست ايده آل

روتين روزانه

روتين روزانه پوست : داشتن پوستی زیبا رویای هر شخصی است. پوست عالی فقط به DNA مربوط نمی شود،در واقع عادات روزانه شما تأثیر زیادی بر آنچه در آینه می بینید دارد. محصولات آرایشی بهداشتی که روزانه مصرف میکنید، عادات غذایی، رفتاری، محل زندگی و خیلی موارد دیگر.

نظرات گیج کننده ای در مورد همه چیز وجود دارد ، از جمله نحوه مرطوب کردن و نحوه محافظت از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید. در نهایت ، مراقبت از پوست شما فقط شخصی است و به طور قطع میتوان گفت مراقبت پوست هر فرد با فرد دیگر بسته به شرایط او متفاوت است برای پاسخ به این سوالات مقاله زیر را تا انها مطالعه بفرمایید.

نکات مراقبت از پوست و روتين روزانه

روتين روزانه قبل از شروع مراقبت از پوست شامل سه مرحله مهم است که هر شخص با داشتن هر مدل پوستی لازم است ابتدا این سه مرحله اصلی را رعایت کند:

  1. پاکسازی – شستن صورت
  2. تقویت کننده – متعادل کننده پوست.
  3. مرطوب کننده – مرطوب کننده و نرم کننده پوست.

هدف از هر مرحله روتين روزانه در مراقبت از پوست این است که رنگ چهره خود را تنظیم کنید تا پوست شما در بهترین حالت خود قرار بگیرد و مشکلات پوستی که میخواهید عیب یابی شود را شناسایی کرده و هدف قرار دهید.

با افزایش سن، پوست شما تغییر میکند همینطور خلقو خو و میزان استرس شما که با پوستتان تاثیر مستقیم دارد. بنابراین در هر سنی لازم است محصولات مراقبت از پوستی که استفاده میکنید نیز تغییر کند. اجازه دهید این سه مرحله به آیین روزانمه شما تبدیل شود مانند غذا خوردن، خوابیدن، راه رفتن، که پوست شما را تقویت کرده و روز شما را میسازد،

علم پشت محصولات مراقبت از پوست راه طولانی را طی کرده است ، اما هنوز چیزی به عنوان یک راه حل فوری وجود ندارد.

شما به زمان نیاز دارید تا نتیجه استفاده از محصولات بهداشتی را احساس کنید و این نتایج نیاز به استفاده مداوم دارد.

استفاده از محصول بهداشتی حداقل شش هفته ، یک یا دو بار در روز به طور مداوم لازم است تا نتیجه را بر روی پوست خود مشاهده کنید.

برای داشتن یک روتین روزانه شستن صورت اساسی ترین و مهمترین مرحله هر روال عادی است. “پوست ما هر روز با آلاینده های محیطی ، خاک و عوامل دیگر در تماس است که باید به آرامی از بین بروند.” دو بار در روز ، صبح و شب صورت خود را بشویید تا از انسداد منافذ ، تیرگی و آکنه جلوگیری کنید.

چه نوع پاک کننده ای مناسب پوست است

مرحله اول براي داشتن يک روتين روزانه مناسب پوست شما، بدون از بین بردن روغنهای ضروری و سالم پوست شما را تمیز می کند. با اسکراب های لایه بردار راحت باشید (هفته ای یکبار استفاده کنید) و از پوسته گردوی خرد شده یا مواد ساینده خودداری کنید.

برای پاکسازی روزانه ، موارد زیر را دنبال کنید:

تونر مرطوب کننده بلوبری بایوآکو BIOAQUA

تونر مرطوب کننده بلوبری بایوآکو BIOAQUA

غیر کومدوژنیک دقیقاً به چه معناست

این اصطلاح اغلب در برچسب محصولات ظاهر می شود و توسط متخصصان مراقبت از پوست استفاده می شود ، اما همیشه به زبانی ساده و واضح تعریف نمی شود. در اینجا یک توضیح سریع وجود دارد: اگر یک محصول ادعا می کند که کمدوژنیک نیست به این معنی است که نباید منافذ پوست را مسدود کرده یا باعث ایجاد آکنه شود. که اين امر در روتين روزانه شما بسيار اهميت دارد.

چه با انسداد پوست ، انسداد غدد یا تحریک فولیکول مو. با این حال ، این ادعا توسط F.D.A تنظیم نمی شود و بسیاری از شرکت ها آزمایش های داخلی خود را برای تعیین اینکه آیا یک محصول باید کمدوژنیک در نظر گرفته شود یا خیر ، انجام می دهند. (برخی از ترکیبات رایج کمدوژنیک عبارتند از روغن نارگیل و کره کاکائو.) به طور معمول ، هرچه مواد تشکیل دهنده یک محصول کمتر باشد ، تشخیص اینکه آیا واکنشی ایجاد می کند یا خیر آسان تر است.

نحوه استفاده از تونر در روتين روزانه

تونر چیست برای داشتن روتين روزانه تونر یک محصول مهم است. در ابتدا تونر یک محصول مبتنی بر الکل بود که برای خشک کردن پوست چرب و از بین بردن آلودگی های پس از پاکسازی استفاده می شد.” با این حال ، فرمول های امروزی تکامل یافته اند. و میتوان تونر را به عنوان مکمل در نظر بگیرید – این مایعات نازک مواد مغذی اضافی را به بدن شما می رسانند و به سایر محصولات در روتین روزانه شما کمک می کند تا بهتر جذب شوند ، در حالی که هنوز چهره شما را متعادل می کند.

ترکیبات یک تونر خوب چیست

آلفا و بتا هیدروکسی اسیدها به آرامی سلول های مرده پوست را از بین می برند که می توانند منافذ پوست را مسدود کرده ، پوست آسیب دیده از آفتاب را بهبود بخشیده و تیرگی را به حداقل برسانند.

اسید هیالورونیک برای افزایش آبرسانی است.

اگر به دنبال یک ماده طبیعی و در دسترس هستید که اینطور خواصی داشته باشد گلاب و چای سبز برای تسکین سوزش و کاهش قرمزی با اثر ضد التهابی بسیار موثر است.

ویتامین E و C برای مقابله با قرار گرفتن روزانه در معرض رادیکال های آزاد که می توانند پوست شما را پیر کنند ، مبارزه می کند.

تونر چیست؟

تونرها باید بعد از تمیز کردن و قبل از استفاده از هر ماده دیگری در روتين روزانه شما مورد استفاده قرار گيرند، روش کاربرد سنتی این است که یک پد پنبه ای را اشباع کرده و آن را روی صورت خود قرار دهید اما ممکن است این کار به صرفه نباشد پس بهتر است پد پنبه ای را به مقدار کمی تونر اغشنه کنید و صورت خود را با آن تمیز کنید. از تونر میتوان صبح و شب استفاده کرد.

تونر گل رز بایوآکوا BIOAQUA

تونر گل رز بایوآکوا BIOAQUA

سرم پوست چیست

به بیان ساده ، سرم ها متحدان قوی پوست هستند. این اکسیرها مملو از دوزهای غلیظ مواد فعال هستند و می توانند تعداد از  مشکلات شما را کاهش دهند ، از لکه های تیره گرفته تا چین و چروک. حتی اگر هیچ مشکل خاصی ندارید ، همه هر روز صبح به یک سرم آنتی اکسیدان عمومی احتیاج دارند تا در برابر عوامل متجاوز روزانه از پوست خود محافظت کنید.

يکي از مراحله روتين روزانه استفاده از سرم پوست است که در ترکیبات سرم از اسید هیالورونیک برای هیدراتاسیون و تقویت عملکرد سد (لایه بالایی پوست شما) برای جلوگیری از از دست دادن رطوبت استفاده شده است.

همینطور ویتامین C که به روشن شدن پوست کدر و کاهش لکه های تیره با استفاده مداوم کمک می کند.

رتینول ، ویتامین B3 ، پپتیدها برای تحریک تولید کلاژن و الاستین ، پروتئین در بدن که به جلوگیری از افتادگی خطوط و پوست کمک می کند.

گوگرد کلوئیدی ، نیاسینامید با کاهش التهاب ، قرمزی و تحریک را آرام می کند و آکنه را با اثرات ضد میکروبی خود بهبود می بخشد.

اگر پوست شما چند مشکل دارد و میخواهید این مشکلات را همه با هم حل کنید بهتر است مناطق مختلف را با محصولات مختلف درمان کنید. شاید شما سرم ویتامین C را به طور کامل استفاده کنید .

برای صرفه جویی در وقت ، سعی نکنید سرم را با مرطوب کننده خود مخلوط کنید. این امر توانایی جذب مواد موثر در سرم را کاهش می دهد محصولات لازم است تک به تک مورد استفاده قرار بگیرند و برای اثر بخشی بیشتر لازم است به هر ماده که روی صورت خود استفاده میکنید به آن زمان بدهید.

این مطلب را هم میتونی بخونی  بادی جت

همه سرمها با فرکانس یکسان استفاده نمی شوند. با مواد تشکیل دهنده متفاوت برای پاسخ به مشکلات متفاوت شما.

سرم پوست در روتين روزانه

ترجیحا آنتی اکسیدان ها را صبح استفاده کنید، زیرا پوست شما را بیشتر محافظت میکند، اکثر ما به اندازه کافی از کرم های ضد آفتاب استفاده نمی کنیم. با این حال ، برخی از ترکیبات بهتر است هنگام خوابیدن در شب استفاده شوند. به عنوان مثال: “رتینول ها در برابر آفتاب پایدار نیستند و در صورت استفاده در روز تجزیه می شوند. در هرصورت بهتر است دستورالعمل بر روی برچسب را با دقت بخوانید.

اهمیت استفاده از مرطوب کننده در روتين روزانه

اساسی ترین عملکرد مرطوب کننده ، آبرسانی و نرم شدن پوست است. در اصل ، مرطوب کننده ها از اتلاف آب از طریق لایه های بیرونی پوست جلوگیری می کنند.” آنها همچنین می توانند روغنهای محافظتی طبیعی و سایر اجزای سازنده داخل پوست مانند سرامیدها را تکمیل کنند،

این محصولی است که پزشکان توصیه می کنند در تمام طول سال ، برای همه انواع پوست استفاده شود. پوست به طور طبیعی با افزایش سن توانایی حفظ رطوبت خود را از دست می دهد ،” و فعالیت های روزانه مانند شستشو می تواند آبهای طبیعی را از سطح جدا کند.

نحوه انتخاب مرطوب کننده

همه نوع پوستی به رطوبت احتیاج دارند ، اما بافت مرطوب کننده شما بسته به نوع پوست شما متفاوت خواهد بود. حتما مرطوب کننده را در روتين روزانه خود قرار دهيد.

تفاوت کرم روز و شب

کرم هایی که صبح استفاده می کنید مجهز به محافظت از پوست شما در برابر عوامل محیطی هستند که هنگام خروج از خانه با آنها روبرو خواهید شد.

بسیاری از آنتی اکسیدان ها برای به حداقل رساندن رادیکال های آزاد ناشی از آلودگی و کرم های ضد آفتاب برای محافظت از شما در برابر اشعه ماوراء بنفش وجود دارد. آنها معمولاً قوام سبکی دارند.

کرم های شبانه تمرکز خود را بر روی ترمیم هرگونه آسیبی می گذارند که ممکن است با ترکیباتی مانند رتینول برای افزایش گردش خون و مقابله با لکه های تیره ایجاد کنید. این کرم ها همچنین سطح رطوبت را که به طور طبیعی در پوست غوطه ور می شود ، با نرم کننده هایی که اغلب بافت غلیظ ایجاد می کنند ، پر می کنند.

کرم دور چشم

آیا می توانید بدون کرم دور چشم زنده بمانید؟ کاملا. اما ، اگر نگرانی خاصی دارید مانند رنگدانه ، خشکی یا پف، لازم است از این محصول استفاده کنید.

پوست اطراف چشم کاملاً نازک و ظریف است و بیشتر از سایر نواحی به مواد محرک واکنش نشان می دهد.” بنابراین ، متخصصان پوست معمولاً یک کرم دور چشم را توصیه می کنند که حساسیت احتمالی را در نظر گرفته و غلظت بیشتری از مواد فعال را تحمل کند.

برای کیسه های زیر چشم و التهاب ، کافئین ، پپتیدها و هیالورونیک اسید می تواند آرامش بخش باشد. حلقه های تیره می تواند به دلیل رگهای قابل مشاهده یا تغییر رنگ واقعی در رنگ های تیره پوست باشد.

کرم دور چشم ونزن Venzen

کرم دور چشم ونزن Venzen

برای از بین بردن سیاهی دور چشم به دنبال مواد روشن کننده مانند ویتامین C ، کوجیک اسید و نیاسینامید باشید. برای جلوگیری از هرگونه سوزش چشم ، از رتینول های قوی (که می توانند سوزش و قرمزی ایجاد کنند) و محصولات معطر خودداری کنید.

کرم ضد آفتاب

همه متخصصانی که با آنها مشورت کردیم به اتفاق آرا در یک مورد توافق کردند: این که کرم ضد آفتاب مهمترین محصول مراقبت از پوست است. برای داشتن یک روتين روزانه خوب استفاده از یک کرم ضد آفتاب خوب که با پوست شما سازگار باشد بسیار مهم هست. استفاده روزانه و مداوم از کرم های ضد آفتاب به جلوگیری از ایجاد خطوط و چروک های ظریف ، نقص های بافتی و تغییرات در ظاهر منافذ در طول زمان کمک می کند. مهمتر از همه ، استفاده روزانه از کرم های ضد آفتاب می تواند به جلوگیری از ایجاد برخی سرطان های پوست کمک کند. ” برای سهولت به خاطر سپردن ، متخصصان توصیه می کنند از مرطوب کننده روزانه با SPF طیف وسیع حداقل 30 استفاده کنید.

رمزگشایی فرمول های ضد آفتاب

بحث های زیادی در مورد اینکه کدام ضد آفتاب ها برای پوست شما بهترین و ایمن تر هستند وجود دارد. شما دو نوع ماده در فرمول دارید:

مواد شیمیایی مانند اکسی بنزون ​​و اکتینوکسات که برای مقابله با آسیب اشعه ماوراء بنفش جذب پوست شما می شوند این ماده ها سبک ، کاربرد آسان و شفاف بر روی پوست است.

معایب:

می تواند باعث تحریک و ایجاد واکنش در افرادی شود که دارای پوست حساس هستند.

برخی از ترکیبات مانند اکسی بنزون ​​نگرانی های سلامتی را افزایش داده و خطر بالایی را در بین ترکیبات   لوازم آرایشی برای محیط زیست دارند.

مواد فیزیکی مانند دی اکسید تیتانیوم و اکسید روی که در بالای پوست شما قرار گرفته و باعث انحراف یا جلوگیری از ورود اشعه ماوراء بنفش به بدن شما می شود. این ترکیب خطر بسیار کمی برای تحریک یا نگرانی های مربوط به سلامتی ایجاد میکند.

اغلب رنگ سفید یا خاکستری بر روی پوست باقی می گذارد ، به ویژه در افرادی که رنگ پوست آنها تیره تر است.

جایگاه کرم ضد افتاب در روتين روزانه

30 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب ، کرم ضد آفتاب بزنید و حداقل هر دو ساعت یکبار آن را تمدید  کنید.

کرم های ضد آفتاب شیمیایی باید مستقیماً روی پوست تمیز استفاده شوند ، قبل از استفاده از آرایش از کرم ضد آفتاد استفاده کنید.

همه متخصصانی که با آنها مشورت کردیم به اتفاق آرا در یک مورد توافق کردند: این که کرم ضد آفتاب مهمترین محصول مراقبت از پوست است و جز جدا نشدني روتين روزانه .

استفاده روزانه و مداوم از کرم های ضد آفتاب به جلوگیری از ایجاد خطوط و چروک های ظریف ، نقص های بافتی و تغییرات در ظاهر منافذ در طول زمان کمک می کند. مهمتر از همه ، استفاده روزانه از کرم های ضد آفتاب می تواند به جلوگیری از ایجاد برخی سرطان های پوست کمک کند.

متخصصان توصیه می کنند از مرطوب کننده روزانه با SPF طیف وسیع حداقل 30 استفاده کنید.

اهميت استفاده از ماسک صورت

ماسک های صورت اخیراً بسیار رواج پیدا کرده اند و جايگاه خود را در روتين روزانه پيدا کرده اند شاید استفاده از ماسک ها کمی دست کم گرفته شده اند.

در فروشگاه گودبرگ بیش از 300 نوع ماسک صورت وجود دارد ماسک های صورت میتواند به زیبایی پوست شما کمک میکند

ماسک ها ی درمانی به خوبی میتواند روی مشکلات پوستی شما تمرکز کند . اما ماسک ها برخلاف تونر یا سرم ، مواد را در حالت انسداد به پوست می رسانند. که به جذب موثرتر مواد کمک می کند.

از ماسک هایی تقویت کننده استفاده کنید، ماسک های رقیق کننده در روتین روزانه ضروری نیستن اما میتواند بسیار مفید واقع شود.

ماسک انار one spring

ماسک انار one spring

انواع ماسک صورت در روتين روزانه

همانطور که گفته شده ماسک ها به خوبی میتواند مکملی برای تقویت پوست باشد از جمله این ماسک ها شامل:

این مطلب را هم میتونی بخونی  بهترین رژیم غذایی برای گروه خونی شما چیست؟

ماسک های ورقه ای : اینها در درجه اول آبرسان هستند. داشتن مواد اشباع شده بر روی پوست به این روش انسدادی از ورود هوا جلوگیری می کند و در مدت زمان کوتاهی جذب بالاتری خواهید داشت.  توصیه میشود  ماسک های ورقه ای را در یخچال نگه دارید تا از مزایای ضد التهابی نیز برخوردار شوید. “

بسته های خواب یا ماسک های شبانه : ماسک های شبانه یا بسته های خواب بافت ضخیم تری خواهند داشت و به شما کمک می کند تا مواد تشکیل دهنده زیر آن را به دام بیندازید. آنها برای پوستهای بالغ یا پوستهای بسیار خشک ایده آل هستند.

ماسک های خاک رس یا گل : “اینها روغن را جذب می کنند و می توانند یک لایه برداری ملایم داشته باشند. بنابراین برای مناطق چرب عالی هستند. هر چند لازم نیست آن را روی کل صورت خود قرار دهید. برای استفاده از ماسک های خاک رس یا گل لازم  نیست بر روی کل صورت استفاده کنید می توانید فقط نقاط خاصی از پوست را هدف قرار دهید. در واقع ، ماسک چندگانه عملکرد خوبی دارد: استفاده از خاک رس در ناحیه t و یک لایه مرطوب کننده در نقاط دیگر.

ماسک صورت باید در کجای روتین روزانه قرار بگیرد

ماسک را بعد از سرم اما قبل از مرطوب کنندها استفاده کنید، مگر اینکه یک ماسک شبانه باشد که می تواند جایگزین مرطوب کننده شب شما شود. ماسک ها تکمیل کننده روتین روزانه شما هستند اما در نظر داشته باشید از ماسک ها در حد اعتدال استفاده کنید.

بیش از یک بار در هفته لازم نیست از ماسک ها استفاده کنید.

ایا روتین روزانه به ابزار خاصی نیاز دارد

نه واقعا. یک دستمال ساده معمولاً بیشتر کار را انجام می دهد. غیر از مواد مصرفی مانند تونر، سرم پوست، ماسک ورقه ای، کرم ضد افتاد و کرم دور چشم که سازگار با پوست شما باشد نياز به ابزار خاصي نداريد.

اسپا چيست و چه کساني به آن نياز دارند

اسپا چيست؟ اسپا (به انگلیسی: Spa) نام اسپا از شهری به همین نام در بلژیک گرفته شده و به محلی گفته می شود که از آب معدنی یا آب دریا برای استحمام درمانی استفاده می شود و معمولاً دارای خدماتی همچون ماساژ برای مراقبت از پوست و بدن است.

مکمل هاي روتين روزانه

پارچه شستشو : کمی پارچه تمیز استاندارد (100 درصد پنبه) و پاک کننده ملایم ممکن است تنها چیزی باشد که برای داشتن پوستی صاف به آن نیاز دارید. برای جلوگیری از هرگونه باکتری ، هر روز از یک پارچه تازه استفاده کنید.

پاکسازی صوتی : ابزار هايي برس تمیز کننده صورت ( فيس براش ) براش که معمولا یک دیسک گردان ضربان هایی را منتشر می کند که ناخالصی ها را از منافذ شما خارج می کند. اکثر ابزارها دارای تنظیمات متعدد برای تمیز کردن ملایم تا عمیق هستند.

نور درمانی LED : بسیاری از دستگاه ها چندین چراغ رنگی را در یک  دوره ترکیب می کنند ، بنابراین می توانید جلساتي را براي خود در نظر بگيريد .

ماسک LED روتين روزانه

 قرمز را برای تحریک تولید کلاژن و الاستین و کاهش التهاب استفاده کنيد .

آبی برای از بین بردن باکتری های ایجاد کننده آکنه و قرمزی .

زرد برای یکنواخت کردن رنگ پوست شما

امواج میکروجریان : یک جریان کم سطح ، امواج را از طریق پوست می فرستد تا ماهیچه های صورت را سفت کرده و به آن فرم دهد براي داشتن پوستي زيبا و شفاف ميتوانيد از اين دسگاه در روتين پوستي خود استفاده کنيد.

لیزر فرسایشی غیرقطعی: پرتوهای نور به پوست نفوذ می کنند (ایجاد حس گرم ، اما سوزاننده) برای ایجاد اختلال در سلولی ، که روند طبیعی درمان بدن را برای مبارزه با خطوط و چین و چروک ها آغاز می کند.

روغن صورت چیست

روغنهای گیاهی صورت که به عنوان یک روش خالص و طبیعی برای بهبود پوست شما معرفی می شوند. توصیه می کنم از روغن های ضروری یا عطرهای اضافه شده که احتمال تحریک پوست را افزایش می دهند خودداری کنید بهتر است روغني که استفاده ميکنيد خالص باشد و تا حد امکان افزودني معطر نداشته باشد.

فایده روغن صورت

جايگاه روغن هاي گياهي در روتين روزانه:

رطوبت دهی شدید روغن ماراکوجا يک ترکيب براي رطوبت دهي بالا بدون ايجاد بقاياي چربي

روشن کننده پوست روغن زيتون براي روشن کنندگي و يکدست کردن پوست صورت بسيار عالي است.

از بين برنده باکتري ها : روغن مارولا باکتری ها را از بین می برد و پوست مستعد آکنه را تسکین می دهد.

التيام بخشيد به پوست قرمز و ملتهب : روغن گل رز باعث ايجاد ملایمت و آرام ي در پوست ميشود و علائم روزاسه را تسکین مي دهد.

نحوه و زمان استفاده از روغن براي پوست

بیشتر روغن های صورت را می توان دو بار در روز ، صبح و شب استفاده کرد. آنها باید بعد از سرم و ژل صورت استفاده شود. اما لازم است قبل از کرم ها و لوسیون های شما از آنها استفاده کنيد. مقداری از روغن مورد نظر به اندازه يک سکه را بین کف دست خود پخش کنید و آن را بمالید و قسمت های بیرونی صورت را هدف قرار داده و سپس به سمت مرکز ، اطراف چشم ها ، بینی و لب ها به آرامي بکشید.

وقتی پوست تحریک می شود چه بايد کرد

در بسیاری از موارد استفاده بيش از حد از محصولات در روتين روزانه باعث سوزش پوست ، از آکنه گرفته تا اگزما ، را می توان در عادت های بیش از حد غیرعادی مشاهده کرد. متأسفانه ، بسیاری از کارهایی که انجام می دهيم استفاده بیش از حد از محصولات براي بازگرداندن پوست به حالت سالم خود است.

پاک کردن با پاک کننده ها ، مواردی که بیش از حد لایه برداری می کنند یا استفاده از موادي که حاوی مواد حساس کننده هستند که آنها را به عنوان پایه ای برای پوست سالم استفاده می کردند ، اما لازم نيست بيش از حد از اين محصولات استفاده کنيم . تا پوست خود را به حالت قبل برگردانید.

روتين روزانه

پيشنهاد ما براي داشتن پوستي سالم 

آب سرد را بر روی نقاط نبض خود مانند مچ دست خود بمالید تا دمای داخلی بدن را کاهش دهید ، که باعث آرامش پوست شما نیز می شود.

برای از بین بردن التهاب از ماسک بلغور جو دوسر استفاده کنید. جو دوسر خشک شده را با چند قاشق آب مخلوط کنید. این خمیر را روی پوست خود بمالید و بگذارید بماند تا نیمه خشک شود ، سپس آن را بشویید.

از چای سبز سرد و خیس خورده به عنوان آبکشی که به صورت خود می پاشید ، استفاده کنید. پلی فنول موجود در چای سبز ، “آرامش بخش فوری” است.

طب سوزنی را برای بهبود گردش خون ، هضم و ایمنی دروني بدن امتحان کنید ، همه اینها از سلامت پوست پشتیبانی می کند. درمانهای هفتگی و سپس جلسات نگهداری ماهانه را توصیه می کنيم.

خوب زندگی کنید: می توانید استرس را روی صورت خود به طور واضح به معنای واقعی کلمه ببينيد  ، زیرا سطح بالای کورتیزول (هورمون استرس) می تواند پوست شما را ضعیف کرده ، آکنه ایجاد کند و حتی چین و چروک را تسریع کند.

به طور منظم ورزش کنید ، استراحت کنید ، مدیتیشن انجام دهيد یا راه هایی برای ايجاد احساس مثبت پیدا کنید انجام اين کارها به طور مستمر ميتواند نتيجه خوبي روي پوست شما داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *