آموزشی, زیبایی, زیبایی پوست, سایر نوشته ها

چگونه لب و دهان زیبایی داشته باشیم؟

چگونه لب و دهان زیبایی داشته باشیم؟

چگونه لب و دهان زیبایی داشته باشیم؟

شاید شما هم جزو افرادی باشید که به طور مرتب مسواک میزنید و از نخ دندان استفاده میکنید اما این ها برای داشتن لب و دهان زیبا کافی نیست یک سری ترفندها و نکات مهمی وجود دارد که زیبایی لب و دهان شما را چند برابر میکنند.لب ها هم نیاز دارند چند وقت یکبار لایه برداری شوند و سلول های مرده خود را از دست بدهند، برای لایه برداری لب ها به وازلین و شکر نیاز دارید به این صورت که کمی شکر و وازلین را مخلوط کنید و با مسواک روی لب هایتان بمالید.

لایه برداری لب

 

چگونه لب و دهان زیبایی داشته باشیم؟

Lips

 

 

نرم و خوشرنگ شدن لب

 

 

 

آب چقندر برای خوشرنگ شدن لب ها تاثیر شگفت انگیزی دارد، کافیست قبل از خواب آب چقندر روی لب هایتان بمالید و تا صبح لب های خوشرنگی خواهید داشت. عسل برای تقویت و نرم شدن لب ها بینظیر است در صورتی که هر روز کمی عسل روی لب هایتان بمالید و بعد از چند ساعت بشویید.

 

 

مراقبت از لب

 

 

هرگز اجازه ندهید لب هایتان خشک شوند مخصوصا در فصل پاییز و زمستان، برای جلوگیری از خشک شدن لب ها از برق لب و یا مرطوب کننده استفاده کنید تا همیشه لب هایتان نرم و زیبا باشند.
ماساژ دادن لب

 

این مطلب را هم میتونی بخونی  غذاهایی که باعث جوش صورت و آکنه میشود

 

 

چگونه لب و دهان زیبایی داشته باشیم؟

Lips

 

روغن بادام و لیمو ترش مانند یک نرم کننده قوی عمل میکنند، هرشب لب هایتان را با این نرم کننده طبیعی ماساژ دهید تا لب های زیبا و خوش رنگی داشته باشید.

۳. آب چغندر

آیا می دانستید مالیدن آب چغندر روی لب ها قبل از خواب می تواند تیرگی لب ها را از بین ببرد و آن ها را صورتی و روشن کند؟! آب چغندر همچنین می تواند به عنوان رنگ طبیعی برای لب هم استفاده شود، پس با مالیدنش روی لب ها قبل از رفتن به تخت خواب تا صبح لب های صورتی و زیبایی پیدا خواهید کرد.

 

 

۴. گلبرگ گل رز بوته ای

 

شاید فکر کنید گل رز فقط به درد بو کردن می خورد، ولی اگر گلبرگ های رز را در فنجانی له کنید تا به صورت مایعی در آید، می تواند خیلی برای لب هایتان خوب باشد! نه تنها رزها به طور طبیعی به لب هایتان رنگ می دهد بلکه آن ها را بسیار سالم نگه می دارند. این یکی از راه های صورتی نگه داشتن لب هاست که من خودم همیشه انجامش می دهم.

۸. عسل
و بالاخره راه حل آخری که برای صورتی نگه داشتن لب ها معرفی می کنم استفاده از عسل است! این روش واقعا یکی از محبوب ترین روش هایی ست که مردم برای صورتی نگه داشتن لب هایشان به کار می برند. فقط کافی ست کمی از آن را در شب، قبل از خواب روی لبتان بمالید. این کار لب هایتان را تقویت کرده و آن ها را بی نهایت نرم و روشن می کند.
برای مشاهده  انواع ژل های لب اینجا کلیک کنید
برای مشاهده اینستاگرام ما اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *