آموزشی

رطوبت و شادابی پوست

رطوبت و شادابی پوست

رطوبت و شادابی پوست

سس سفید قوی‌ ترین مرطوب‌ کننده

شاید برایتان عجیب باشد که سس مایونز یا سس سفید می‌تواند یکی از بهترین ترکیب‌ها برای تهیه ماسک مرطوب‌کننده و آب‌رسان خانگی باشد. برای تهیه این ماسک کافی است نصف قاشق غذاخوری سس سفید یا مایونز را با یک قاشق غذاخوری ماست پرچرب خوب مخلوط کنید. سپس یک زرده تخم‌مرغ و یک قاشق چای‌خوری عسل را به آن اضافه کرده و این ترکیب را به خوبی هم بزنید تا یک‌دست شود. پس از آماده شدن این ماسک آن‌ را به مدت 20 دقیقه روی پوستتان ماسک کنید. دقت کنید، تمامی پوست صورت و حتی بخشی از پوست ناحیه گردن را نیز با کمک ماسک پوشش دهید. پس از اتمام مدت زمان ذکر شده این ماسک را با کمک آب نیمه ولرم بشویید.

 

Skin moisture

Skin moisture

برای پوست‌های خشک

اگر به دنبال یک محصول طبیعی هستید که به کمک آن خشکی پوستتان را برطرف کنید، بهتر است از محلول مرطوب‌کننده ریحان و بابونه استفاده کنید. اسپری کردن این محلول به صورت روزانه روی پوست صورت موجب آب‌رسانی بسیار خوبی به سلول‌های پوستی می‌شود. برای تهیه این محلول کافی است به میزان مساوی از سه عصاره طبیعی ریحان، گل همیشه بهار و بابونه را با هم ترکیب کرده و هر روز آن را به صورت خود اسپری کنید. بهتر است اسپری کردن این محلول را دو بار در روز روی پوست خود امتحان کنید تا در عرض مدت زمان کوتاهی نزدیك به دو هفته، از اثرات معجزه‌آسای آن بهره‌مند شوید.

این مطلب را هم میتونی بخونی  اهمیت لایه برداری پوست

 

 

Skin moisture

Skin moisture

حمام درمانی و آب‌رسانی پوست

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در حفظ سلامت و تندرستی بدن بسیار مفید است؛ حمام کردن با عصاره یا اسانس گیاهان دارویی مانند عصاره گل رز، عصاره اسطوخودوس، عصاره بادام شیرین، عصاره گل پامچال و عصاره لیمو یا روغن آووکادوست. برای این منظور کافی است هفته‌ای یک‌بار یکی از این عصاره‌ها را درون آب وان حمام ریخته و برای مدت 30 دقیقه درون وان دراز بکشید. استفاده از این عصاره‌ها و قرار گرفتن در وان حمام علاوه بر تأثیرات آرام‌بخشی و ریلکسی که به همراه دارد موجب تأمین‌کردن میزان رطوبت مورد نیاز بدن، نرمی عضلات و مفاصل و ترمیم بافت‌های خشک و حساس پوستی می‌شود.

 

 

Skin moisture

Skin moisture

 

برای آگاهی از رازهای زیبایی ، سلامتی و تناسب اندام روی این لینک کلیک کنید :

جدیدترین رژیم لاغری سریع شکم و پهلو برای کاهش وزن سریع

برجسته سازی لب ها با تزریق ژل در لب

برجسته سازی گونه ها با ترزیق چربی در گونه

از بین بردن چین و چروک صورت با تزریق بوتاکس

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *