آموزشی, زیبایی, زیبایی پوست, ژل, سایر نوشته ها, لیفتینگ

درمان گودی و سیاهی زیر چشم

Neuramis

درمان گودی و سیاهی زیر چشم

اختلالات و مشکلات زیادی می‌تواند منجر به گودی، سیاهی و تیرگی زیر چشم شود. حالتی که چهره فرد را خسته و بیمار نشان می‌دهد. یکی از راه‌ها درمانی موثر در زمینه رفع گودی و سیاهی زیر چشم، تزریق فیلر در این بخش حساس از صورت است.کم‌خونی، مشکلات کبدی، کم‌خوابی، نازک‌بودن پوست و حتی اختلالات کیسه اشکی، می‌تواند منجر به نازک شدن لایه چربی زیر پوست و در نتیجه تیره و گود به نظر رسیدن این بخش بسیار مهم از صورت شود.

فیلر‌ها

فیلر‌ها موادی شیمیایی و یا طبیعی هستند که با استفاده از تکنیک‌های مختلف تزریقی، در قسمت‌های زیادی از بدن مورد استفاده قرار می‌گیرند. عوارض کم تزریق فیلر و قیمت مناسب این تکنیک، باعث شده تا بسیاری از هنرمندان و افراد مشهور در ایران و جهان، از فیلر برای بهبود شرایط چهره، کاهش چروک، افتادگی صورت و بهبود مشکلات ظاهری زیر چشم، استفاده کنند.

چرا زیر چشم گود و سیاه میشود؟

پاسخ این پرسش را باید در ژنتیک و سبک زندگی شخصی شما جستجو کرد. بخش ژنتیکی ماجرا به رنگ پوست و میزان چربی زیر چشم مرتبط است. سبک زندگی شخصی شما نیز در شرایط ظاهری متفاوت این بخش از صورت تاثیرگذار است.مصرف کم مایعات، کم‌خوابی یا تا نیمه شب بیدار ماندن، استفاده از مواد مخدر از جمله سیگار و قلیان، تغذیه نامناسب و مهمتر از همه، قرار گرفتن در مقابل نور خورشید، از مهمترین دلایل رفتاری سیاهی زیر چشم است.

از سوی دیگر بیماری‌هایی مثل کم‌خونی و مشکلات کبدی نیز ممکن است به تضعیف پوست زیر چشم منجر شود. از این رو باید همزمان با استفاده از روش‌های درمان زیبایی مثل فیلرو خرید محصولات زیبایی مشکلات پایه و رفتاری سیاهی زیر چشم را نیز درمان کرد.

تزریق فیلر و کاهش گودی و کبودی زیر چشم

 

Filler

Filler

 

فیلر‌ها معمولا ترکیبی از مواد شیمیایی و طبیعی مثل هیالورونیک اسید هستند که در بدن انسان نیز تولید می‌شود. استفاده از مواد طبیعی بدن در تزریق فیلر، مشکلات و عوارض بعد از تزریق را به حداقل می‌رساند.با تزریق فیلر، علاوه بر تاثیرات آنی این روش درمانی، کلاژن سازی پوست نیز بهبود پیدا می‌کند و با خرید فیلر نورامیس می‌توان انتظار داشت که در محل تزریق، پوستی سالم‌تر، شفاف‌تر و بدون گودی و تیرگی، پدید بیاید.حجم و برند استفاده شده در تزریق فیلر، با راهنمایی دقیق پزشک مربوطه انتخاب می‌شود. این تکنیک کم و بیش بی‌خطر، در کمتر از ۳۰ دقیقه، سیاهی، کبودی و گودی زیر چشم را برطرف می‌کند.

این مطلب را هم میتونی بخونی  سوالات رایج درمورد بی بی چک
مراحل درمان با فیلر، باید و نباید‌ها

 

Filler

Filler

 

درمان با فیلر در قسمت‌های مختلف بدن، معمولا بسیار ساده است و بیمار می‌تواند در کمتر از یک ساعت، نتایج شگفت‌انگیز این روش درمانی را مشاهده کند. فیلر زیر چشم نیز معمولا کمتر از ۳۰ دقیقه زمان می‌برد.در آغاز پزشک متخصص، محل تزریق فیلر را در پوست علامت‌گذاری می‌کند. محل تزریق با استفاده از مواد ضدعفونی کننده، پاک می‌شود تا احتمال عفونت بعد از تزریق، به حداقل برسد.سوزن‌های استفاده شده برای تزریق فیلر، بسیار نازک هستند و در نتیجه بیمار، درد زیادی را حس نخواهد کرد. به طور معمول حدود ۵ تزریق برای هر چشم کافی است تا شرایط کلی زیر چشم بهبود پیدا کند.

بهتر است پیش از درمان فیلر زیر چشم، از مصرف دارو‌های ضد انعقاد خون مثل آسپرین و هپارین خودداری کنید. الکل و دخانیات نیز، نتایج درمانی با فیلر را تضعیف می‌کند. هر مشکل پزشکی و بیماری‌ها گذشته باید به اطلاع پزشک رسانده شوند و لیستی از دارو‌های مصرفی نیز باید به صورت کتبی، در اختیار پزشک مربوطه قرار بگیرد.۲۴ ساعت بعد از درمان با فیلر، از یخ برای کاهش عوارض ناچیز این روش درمانی استفاده می‌شود. پرهیز از فعالیت‌های ورزشی سنگین نیز باید ۲۴ تا ۴۸ ساعت بعد از درمان، ادامه داشته باشد.

عوارض جانبی فیلر زیر چشم

 

Filler

Filler

طبق گزارشات وب سایت healthline واکنش های آلرژیک و خشکی چشم می تواند باعث ایجاد تیرگی شود. هنگامی که شما یک واکنش آلرژیک دارید ، بدن شما هیستامین ها را به عنوان پاسخی به باکتری های مضر آزاد می کند. به غیر از ایجاد علائم ناخوشایند – از جمله خارش ، قرمزی و پف کردگی چشم – هیستامین همچنین باعث گشاد شدن رگ های خونی و دیده شدن آن در زیر پوست می شود.

در گذشته از سوزن‌هایی برای فیلر استفاده می‌شد که ممکن بود منجر به پارگی مویرگ‌های زیر پوست شود. با این حال با پیشرفت علم، روش‌های تزریقی جدیدی مثل تزریق با کانولا مورد استفاده قرار می‌گیرد که خطرات عروقی در تزریق فیلر را به حداقل رسانده است.به طور کلی به جز تورم، کبودی و مشکلات موقتی برای بیمار، تزریق فیلر زیر چشم بدون عوارض است و می‌توان انتظار داشت که در کمتر از چند روز بیمار به شرایط عادی برگردد. با این حال مراجعه به متخصصان کم‌تجربه، استفاده از موارد بی‌کیفیت و تزریق نادرست، ممکن است عوارض ناشی از درمان با فیلر را افزایش دهد.

این مطلب را هم میتونی بخونی  دستگاه رادیولوژی
ماندگاری فیلر زیر چشم

 

Filler

Filler

 

ماندگاری فیلر زیر چشم، با برند استفاده شده، تجربه پزشک و ژنتیک بیمار، ارتباطی نزدیک دارد. به طور کلی می‌توان انتظار داشت که نتایج زیبایی درمان با فیلر، ۶ تا ۱۸ ماه ادامه داشته باشد.البته این موضوع تنها به نتایج موقت درمان با فیلر مرتبط است و کلاژن سازی بعد از تزریق، به شرایط کلی بیمار کمک می‌کند. با هربار تزریق فیلر، حتی با گذشت زمان ۱۸ ماه، می‌توان پیش‌بینی کرد که شرایط زیر چشم از دوران پیش از تزریق، بهتر باشد.

بهترین برند‌های فیلر زیر چشم

 

Filler

Filler

 

فیلر‌های زیر چشم از مواد طبیعی مثل اسید هیالورونیک تولید می‌شوند تا میزان عوارض بعد از تزریق، به حداقل برسد. برند‌های بسیار زیادی مورد تایید FDA هستند و می‌توانند در تزریق فیلر زیر چشم، استفاده شوند.برند‌هایی مثل ژوویدرم،آلیاکسین. استایلج، تئوسیال، رستیلن و بلترو، از جمله مشهورترین برند‌های فیلر در سطح جهان هستند که در ایران نیز به وفور یافت می‌شوند. هرکدام از این برندها، نتایج مختلف درمانی و مدت زمان دقیق تاثیرگذاری مختص به خود را دارند.

انتخاب برند مورد نظر، باید با در نظر گرفتن هزینه مورد نظر بیمار و البته شرایط زیر چشم، صورت بگیرد. بعضی از برند‌های مشهور مثل استایلج، منعطف‌تر هستند و برای بیمارانی با زیر چشم پف‌دار مناسبند. بعضی دیگر از برند‌ها از جمله برند مشهور ژوویدرم، چین و چروک زیر چشم را نیز به صورت همزمان درمان می‌کنند.

برای اطلاعات بیشتر روش تزریق فیلر درمی را مطالعه نمائید .

 

Filler

Filler

برای تزریق فیلر به چه کسی مراجعه کنیم؟

یکی از مهمترین مسائل در تزریق فیلر زیر چشم، انتخاب یک پزشک متخصص در این زمینه است. نزدیکی محل تزریق به چشم، ریسک تزریق نادرست را بالا می‌برد و بهتر است با در نظر گرفتن این موضوع، یک پزشک متخصص و باتجربه برای تزریق فیلر در این منطقه انتخاب شود.بسیاری از مراکز زیبایی، آرایشگاه‌ها و مجموعه‌های غیر قانونی، با قیمت‌های پایین‌تر، تزریق فیلر زیر چشم را انجام می‌دهد. با این حال از نظر قانونی و پزشکی، تنها یک متخصص پوست می‌تواند تزریق فیلر زیر چشم را به عهده بگیرد.

ارزانی تزریق فیلر در مراکز غیر قانونی، بی‌دلیل نیست و به ماده استفاده شده در فیلر، مرتبط است. یک انتخاب نادرست در این مرحله درمانی می‌تواند عوارضی دائمی را بر پوست شما اعمال کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *