آموزشی, زیبایی, زیبایی پوست, سایر نوشته ها

تاثیر و فواید هیدرودرمی

تاثیر و فواید هیدرودرمی

تاثیر نوع پوست در هیدرودرمی

تاثیر و فواید هیدرودرمی برای هر نوع پوستی اعم از پوست خشک، چرب و معمولی روش های مختلفی برای شاداب کردن پوست وجود دارد. برای افرادی که از پوست خوبی برخوردار هستند نیازی به هیدرودرمی ندارند و با نوشیدن روزانه ۸ لیوان آب و و داشتن رژیم غذایی سالم که شامل میوه جات و سبزیجات نیاز به رطوب رسانی پوست را حفظ می کنند.

پوست چرب: به دلیل اینکه پوست های چرب مستعد جوش هستند هیدرودرمی برای آن ها مناسب نمی باشد و حتی باعث بیشتر شدن جوش ها می شود.
پوست خشک : هیدرودرمی برای پوست های خشک مناسب است و توصیه می شود بعد از انجام آبرسانی پوست برای حفظ و نگهداری رطوبت از کرم های مرطوب کننده استفاده کنند.
پوست نرمال: مانند پوست خشک آبرسانی پوست پیشنهاد می شود.

 

تاثیر و فواید هیدرودرمی

تاثیر و فواید هیدرودرمی

 

هیدرودرمی پوست

سلامت پوست در بدن جزوء اولین ها قرار دارد چرا که پوست یکی از اندام های ست که در خارج بدن است و با سایر عوامل محیطی در تماس است، در پوست همه افراد یک ماده به نام هیالورونیک اسید وجود دارد که این ماده با بالا رفتن سن مقدارش کم می شود و دلیل خشکی پوست همین کم شدن هیالورونیک در پوست است.با رساندن آب به پوست و مرطوب نگه داشتن آن جدا از اینکه از خشکی پوست جلوگیری می کنید رطوبت در پوست را زیاد کرده و پوست شما همیشه سالم و با طروات می ماند و از چروک پوست جلوگیری می کند، هیدرودرمی همان آبرسانی کردن پوست است که افرادی که بیشتر از ۳۰ سال دارند نیاز به آبرسانی پیدا خواهند کرد.

مزایای هیدرودرمی پوست صورت

با از بین بردن سلول‌های مرده پوست بسیارسریع باعث از بین رفتن چین وچروک و خطوط روی پوست می‌شود.باعث بهبود ضمختی وسختی پوست می‌شود و لکه‌های ناشی از آفتاب سوختگی را از بین می‌برد.باعث ایجاد پوست نرم ولطیف می‌شود.بازشدن منافذ پوست و بافت‌های آسیب دیده و جای آکنه از مزایای هیدرودرم است.از دیگر مزایای هیدرودرمی مناسب بودن آن برای انواع پوست است، برای خانم‌ها، آقایان، پیر، جوان و مخصوصا برای پوست‌هایی که علائم زیر را دارا باشند استفاده می‌شود.

این مطلب را هم میتونی بخونی  دستگاه MRI

 

تاثیر و فواید هیدرودرمی

تاثیر و فواید هیدرودرمی

 

عملکرد دستگاه هیدرودرم آبریژن

دستگاه درم ابریژن با دو لوله خروجی و ورودی طراحی شده که در انتهای آن فلکه کنترل جریان آب قرار دارد. آب‌هایی که خارج می شود باکمپرسور فشار هوا ارتباط برقرار می‌کنند. وقتی که آب وارد می‌شود فلکه دوراهی با بطری آب خالص و تصفیه شده در ارتباط می‌باشد و آب را وارد لوله می‌کند.زمانیکه فلکه کنترل جریان هوا آماده درمان پوست شد کمپرسر فشار شروع به کار می‌کند وعملیات مکش را آغاز می‌کند و آب‌های تصفیه و خالص را از بطری آب می‌کشد و داخل محفظه دستگاه درم ابریژن برای انجام جراحی درم ابریژن ومراقبت از پوست می‌فرستد.

با استفاده از دستگاهی که بیوهیدرودرم نام دارد بدون به کار بردن مواد شیمیایی و اثر جانبی، می‌توان پوست را درمان کرد. این دستگاه در مقایسه با میکرودرم ابریژن استانداردتر و به دلیل دارا بودن لبه الماسی کار این دستگاه دقیق‌تر است. ما می‌توانیم این دستگاه را به راحتی کنترل کنیم بدون اینکه هیچ خطری برای نواحی حساس صورت مانند دور چشم و لب‌ها ایجاد شود.

مراحل درمان هیدرودرمی پوست

این روش معمولا در ۵مرحله انجام می‌شود. در هر مرحله از درمان پوست شما در واقع با کمک آب، اکسیژن و گازهای دیگر با سرعت بسیار بالایی شست وشو داده می‌شود. این شست وشو باعث برطرف شدن هر گونه آلودگی که درطول یکسال برروی پوست ایجاد شده می‌شود و منافذ پوست را باز می‌کند. هر جلسه از درمان شامل چند مرحله می‌باشد بعداز درمان پوست شما شفاف‌تر، لطیف‌تر وجوان تربه نظر می‌رسد.

این مطلب را هم میتونی بخونی  ماسک های نور درمانی یا LED چیست؟

این روش معمولا می‌تواند درصورت، گردن و سینه انجام شود. هیدرودرم ابریژن می‌تواند به راحتی در نواحی دیگری هم مانند دست،پا، سینه، کمر و حتی آرنج با کنترل صحیح انجام شود. برای از بین بردن آکنه معمولا درمان باید عمیق‌تر انجام شود.این روش معمولا باعث بهبود بافت‌های پوست می‌شود، و چین وچروک‌های پوست را کاهش می‌دهد، پیگمنت‌های پوست را ازبین می‌برد و در نهایت باعث جوانسازی پوست می‌شود. این روش همچنین در درمان آکنه، تیرگی پوست و از بین بردن اختلالات پوستی دیگر و بدون ایجاد هیچ درد و ناراحتی بسیارمفید می‌باشد.

عوارض هیدرودرمی

هیدرودرم یک درمان خفیف وملایم است که جراحات بسیار کمی برروی پوست ایجاد می‌کند نتایج حاصل از این درمان بسیار حساس و ظریف است و باعث تازه شدن بافت‌های پوست می‌شود.در حالت طبیعی این روش خطوط وچین وچروک، گرفتگی، بسته شدن منافذ پوست، و پوست‌هایی که دارای آکنه وپیگمنت‌های بسیاری میباشد (برای مثال قسمت‌هایی از پوست که تیره می‌باشند، مانند لکه‌های تیره‌ای که بر اثر پیری بر روی پوست ایجاد شده است) را درمان می کند.

اگر به درمان بیشتری نیاز باشد این جراحی با روش‌های دیگری ترکیب می‌شود این روش‌ها شامل تازه شدن پوست، استفاده از محصولات برای مراقبت از پوست، نورهای ال ای دی وانواع مختلفی از روش‌ها است. هیدرودرم برای درمان جراحات وچین وچروک‌های عمیق پوستی، مشکل پیگمنت‌های اضافی پوستی که بسیار عمیق هستند، درمان رگ‌های ازکارافتاده موثر نمی‌باشد.

برای مشاهده دستگاه هیدرودرم اینجا کلیک کنید
برای مشاهده پیج اینستاگرام اینجا کلیک کنید

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *