آموزشی, زیبایی پوست, سایر نوشته ها

هیدرودرم آب‌رسان سریع پوست

هیدرودرم آب‌رسان سریع پوست

هیدرودرم آب‌رسان سریع پوست

هیدوردرم آب‌رسان سریع پوست است که برای رفع خشکی و چروک پوست بکار میرود پس‌از استفاده از هیدرودرم پوست به مقدار قابل‌توجهی پاک‌سازی‌شده و بافت آن جوان می‌گردد.
برخی افراد به‌صورت ژنتیکی دارای پوست خشک هستند و استفاده از کرم و ماسک برای آنان تأثیر چندانی ندارد. برخی افراد نیز به دلیل تغییرات فصلی یا مشکلات پوستی دچار خشکی پوست می‌شوند. در این موارد می‌توان با هیدراته کردن پوست به‌وسیله هیدرودرمی پوست را از خشکی نجات داده و سلول‌ها را تا حد زیادی‌ترمیم کرد. هیدرودرمی به‌وسیله دستگاه مخصوص انجام‌شده و معمولاً در نواحی مختلفی مثل گردن، دست، صورت و سایر قسمت‌های بدن قابل انجام است.

برای خرید دستگاه های زیبایی می توانید بر روی این لینک کلیک نمائید .

شیوه درمان با دستگاه هیدرودرم چگونه است؟

دستگاه هیدرودرم یا هیدرودرمی ژل مخصوص آب‌رسانی را ابتدا یونیزه کرده سپس ژل را به قسمت‌های موردنظر که دچار خشکی شده‌اند نفوذ می‌دهد. این کار که در اصطلاح یونتوفرزیس نامیده می‌شود سلول‌های خشک و آسیب‌دیده پوست را به‌صورت اصولی ابرسانس می‌نماید. درواقع یونتوفرزیس به معنی دقیق یعنی نفوذ مواد آب‌رسان یونیزه شده به لایه‌های زیرین پوست.

چه شرایطی می‌تواند روی این عمل تأثیر مناسب داشته باشد؟

*مهم‌ترین عامل در یونتوفرزیس مناسب خود دستگاه هیدرودرم است؛ یعنی کیفیت مناسب آن باید به‌گونه‌ای باشد که بتواند جریان ثابت گالوانیک تولید کرده و پوست را ملتهب نکند.

*عامل مؤثر دیگر بر یونتوفرزیس تنظیم دقیق دستگاه هیدرودرمی است. حتی اگر این دستگاه بهترین کیفیت را نیز داشته باشد اگر توسط اپراتور غیرحرفه‌ای (غیرپزشک) مورداستفاده قرار گیرد بازدهی مناسبی نخواهد داشت. همچنین استفاده از این دستگاه برای آب‌رسانی نواحی دور چشم به‌شدت حساس بوده و حتماً باید توسط اپراتور حرفه‌ای تنظیم‌شده و به کار گرفته شود.

*استفاده از ژل مناسب نیز ازجمله موارد بسیار مهم در کیفیت آب‌رسانی محسوب می‌شود. همان‌طور که قبلاً اشاره شد این دستگاه ژل‌ها را ابتدا یونیزه می‌کند و بعد به پوست نفوذ می‌دهد درنتیجه استفاده از ژلی که خاصیت یونیزه شدن را ندارد اثرات مضری روی پوست دارد. ژله‌ای خنثی مانند آن دسته از ژل‌هایی که هنگام سونوگرافی مورداستفاده قرار می‌گیرند یا ژله‌ای اولتراسوند، لابریکانت و … که فاقد بار الکتریکی هستند قابل‌استفاده در دستگاه هیدرودرم نمی‌باشند.

این مطلب را هم میتونی بخونی  مزیت ورزش دردوران بارداری چیست
دیگر شرایط

*زمان استفاده از دستگاه نیز ازجمله موارد بسیار مؤثر در کیفیت آب‌رسانی است به‌طوری‌که تحریک سلول‌ها برای هدایت مواد آب‌رسان و ویتامینه به درون غشاء خود و همچنین میزان تماس دستگاه باپوست حتماً باید طی زمان‌بندی مناسب و منطبق بر پوست انجام شود که این امر تنها در صورت آموزش مکفی و تسلط اپراتور محقق خواهد شد.

برخی از مراکز زیبایی در حال حاضر از دستگاه‌های بسیار پیشرفته و دیجیتال استفاده می‌کنند. این دستگاه با دارا بودن محافظ جریان الکتریک و تنظیم دقیق و یکنواخت سطح ایمنی و کیفیت را تا حد بسیار زیادی بالا می‌برد. به‌صورت کلی استفاده از هیدرودرمی در صورتی رضایت‌بخش خواهد بود که اولاً کیفیت دستگاه مناسب باشد و ثانیاً اپراتوری که از آن استفاده می‌نماید آموزش تخصصی لازم را گذرانده باشد.

درصورتی‌که هریک از موارد بالا رعایت نشود ممکن است کیفیت آب‌رسانی و حتی سلامت پوست تهدید شود. برای مثال التهاب و قرمزی و تحریک پوست، ایجاد شوکه‌ای ضعیف یا قوی بر سطح پوست، ایجاد لک ناشی از التهاب بر روی پوست و … ازجمله مواردی هستند که سلامت فرد را به مخاطره می‌اندازند.

 

Hydroderm

Hydroderm

کاربرد و اثرات هیدرودرم چیست؟

هیدرودرم علاوه بر آب‌رسانی، درخشندگی و جوان‌کنندگی پوست اثرات فراوان دیگری نیز دارد برای مثال استفاده از این دستگاه معمولاً بین 28 تا 35 درصد چین‌وچروک‌های ناحیه پیشانی را کاهش می‌دهد. آب‌رسانی و جوانی گونه‌ها را تا 85 درصد افزایش داده و منافذ پوست را نیز تا 60 درصد تحت تأثیر قرار می‌دهد (باعث کاهش آن می‌شود). همچنین استفاده از هیدرودرمی در قسمت چانه‌ها و زیر لب باعث کاهش التهاب و قرمزی، رفع آکنه‌های کوچک و بهبود کشش پوست شده همچنین اریتم را نیز کاهش می‌دهد.

آیا هیدرودرم و میکرودرم باهم متفاوت هستند؟

بله اساس کار میکرودرم و هیدرودرم کاملاً باهم متفاوت است.

این مطلب را هم میتونی بخونی  کوکتل رویتاکر معجزه زیبایی

میکرودرم درواقع سایش سطح پوست به‌وسیله نوعی کریستال است که منجر به لایه‌برداری پوست می‌گردد و درنتیجه لکه‌ها، کک‌ومک، آفتاب‌سوختگی، ملاسمای حاملگی، رد جوش و بخیه را محو کرده یا محدود می‌نماید لذا جریان الکتریک در میکرودرم نقشی ندارد.

در این دستگاه «جریان الکتریک» نقشی در لایه‌برداری ندارد درصورتی‌که هیدرودرم اساساً با استفاده از جریان خاص و هدایت‌شده‌ی گالوانیک، با افزایش نفوذپذیری غشاء سلول مواد آب‌رسان را به داخل سلول و فضای میان بافتی هدایت می‌نماید. درنتیجه لایه‌برداری و سایش پوست در این روش نقشی ندارد.

البته پاک‌سازی (دِزَن) هم در هیدرودرمی انجام می‌شود. سازوکار پاک‌سازی توسط هیدرودرمی، بازهم هدایت جریان خاص الکتریک به‌منظور پاک‌سازی عمیق منافذ پوست و با استفاده ازسرم نرمال سالین انجام خواهد شد و بازهم از «لایه‌برداری» استفاده نمی‌شود.

 

Hydroderm

Hydroderm

ژل مناسب هیدرودرم چه خصوصیاتی دارد؟

ازجمله موارد بسیار مهم در هیدرودرم استفاده از ژل مناسب است به‌طوری‌که تحریک الکتریکی سلول‌های پوست صورت و دور چشم بدون استفاده از ژل مناسب باعث آسیب به غشا سلول پوست خواهد شد. ژل مناسب هیدرودرم حساسیت‌زا نیست، مواد مناسب آب‌رسان و ویتامینه دارد، با گوی‌های دستگاه هیدرودرم و دور چشم واکنش منفی انجام نمی‌دهد و پوست را قرمز نمی‌کند.

پس از هیدرودرم باید چه کرد؟

بعد از آنکه پوست توسط دستگاه مناسب و ژل باکیفیت هیدرودرم شد ضریب نفوذپذیری مواد به داخل پوست به‌صورت مناسبی البته در مدت محدود افزایش میابد. بدین منظور بهتر است طبق نظر پزشک از مرطوب‌کننده مناسب برای پوست و دور پشم استفاده شود همچنین استفاده از کرم‌های مناسب برای دور چشم کیفیت هیدرودرم را افزایش می‌دهد. البته استفاده از این مواد باید بعد از خشک شدن ژل مخصوص هیدرودرمی انجام شود.

برای آگاهی از رازهای زیبایی ، سلامتی و تناسب اندام روی این لینک کلیک کنید :

جدیدترین رژیم لاغری سریع شکم و پهلو برای کاهش وزن سریع

برجسته سازی لب ها با تزریق ژل در لب

برجسته سازی گونه ها با ترزیق چربی در گونه

از بین بردن چین و چروک صورت با تزریق بوتاکس

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *