زیبایی, زیبایی پوست, فیلر

انواع روشهای بیحسی با فیلردرمی

تزریق ژل لب

انواع روشهای بیحسی با فیلردرمی

 

*تزریقی
_تزریق موضعی
_تزریق حلقوی
*موضعی (جلدی)
*یخ و سایر خنک کننده ها
انواع روشهای بیحسی با فیلردرمی مورد استفاده بستگی به حساسیت  ناحیه مبتلا ، تحمل بیمار نسبت به درد و نیاز به حفظ آناتومی پایه دارد. بیمارانی که پیش از این درمانهای زیبایی نیازمند تزریق دریافت نکرده اند،اضطراب بیشتری داشته ،تحمل کمتری دارند و اغلب جهت دستیابی به بی حسی کافی نیازمند بیحسی تزریقی هستند .
در بیماران با آستانه تحمل بالا و اضطراب کمتر نسبت به پروسیجر ، استفاده از بی حس کننده های جلدی یا خنک کننده های موضعی با اطمینان بیشتری صورت می گیرد(بویژه  زمانی که از فیلرهای درمی بر پایه لیدوکائین استفاده می شود که ناراحتی کمتری را در حین انجام پروسیجر ایجاد می کنند ).
در نواحی حساس (مانند لبها ) تقریبا همواره فارغ از آستانه درد پایه بیمار نیاز به بی حسی تزریقی می باشد . در هر بخش یک روش بی حسی برای پروسیجر ارائه شده بیان می گردد .
ژل رئوفیل اولترا

ژل رئوفیل اولترا

پیش از از انجام بی حسی اقدامات آماده سازی متعددی باید صورت گیرد که در قسمت چک لیست پیش از پروسیجر در ذیل بیان می گردد.
ژل رئوفیل اولترا محصول کره در آزمایشگاه کارژن (Caregen) تولید می شود.
خرید ژل رئوفیل اولترا Revofil Ultra به صورت اختصاصی با هدف ترمیم چین و چروک متوسط تا عمیق چهره و همچنین برطرف سازی خطوط چهره از طریق رویکرد غیرجراحی مانند لیفت صورت به کار می رود.

چک لیست پیش از پروسیجر

_اطمینان حاصل کنید که بیمار هیچگونه سابقه ای از آلرژی به داروهای بی حس کننده یا واکنش ناخواسته به پروسیجرهای تزریقی نداشته است.
_مطمئن شوید که بیمار به تازگی غذا خورده است . اگر بیمار در 3_4  ساعت گذشته چیزی نخورده است به او پیشنهاد یک میان وعده مثل آب میوه نمایید تا خطر هیپوگلیسمی کاهش یابد.
_به علایم اضطراب توجه کنید و در صورتی که نگرانی بیمار بیش از حد است  پروسیجر را به تعویق  بیاندازید .
_از بیمار رضایت بگیرید .
تزریق فیلر

تزریق فیلر

 

این مطلب را هم میتونی بخونی  لیفتینگ چیست؟

بی حس کننده های تزریقی

به گزارش سایت sciencedirect ،لیدوکائین رایج ترین بی حس کننده تزریقی مورد استفاده در درمان با فیلردرمی است . اثر آن در مهار درد سریع بوده و در عرض چند دقیقه پس از تزریق رخ می دهد . حس فشار ،لمس و درجه حرارت نیز مهار می شود، اما بروز این آثار آهسته تر از کاهش درد رخ می دهد .

حداکثر دوز لیدوکائین

ترکیب رایج بی حسی تزریقی برای پروسیجرهای فیلردرمی محلول لیدوکائین 2 درصد همراه با اپی نفرین 1/100000  (که تحت عنوان محلول لیدوکائین – اپی نفرین اطلاق می گردد) می باشد . به شکل جایگزین می توان از محلول لیدوکائین  1 درصد همراه با اپی نفرین استفاده کرد.
لیدوکائین در صورتی که به تنهایی استفاده شود متسع کننده عروقی است و در صورتی که با اپی نفرین که منقبض کننده عروقی است مخلوط گردد این ترکیب سبب کاهش میزان خونریزی ،افزایش طول مدت بی حسی و همچنین کم کردن خطر مسمومیت سیستمیک (از طریق محدود کردن لیدوکائین به ناحیه تزریق ) می شود .
حجم مورد نیاز لیدوکائین برای درمان با فیلردرمی معمولا اندک بوده از 0/5 سی سی تا حداکثر 6 متغیر است که در نتیجه مسمومیت با لیدوکائین در آن بسیار نادر است .برای مشاوره رایگان با کارشناسان گودبرگ و اطلاع از قیمت فیلر به سایت گودبرگ مراجعه کنید.
شما می توانید برای خرید محصولات زیبایی  به سایت گودبرگ مراجعه کنید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *