آموزشی, رفع غبغب, زیبایی پوست

رفع و از بین بردن، آب کردن و برداشتن غبغب: روش ها و مزایا

رفع و از بین بردن، آب کردن و برداشتن غبغب: روش ها و مزایا

رفع و از بین بردن، آب کردن و برداشتن غبغب

آيا شما از مشكلي به نام غبغب رنج می‌برید ؟ اگر این‌طور است شما تنها نيستيد . درواقع چربي اضافه‌ای كه در زير چانه و در قسمت بالاي گردن جمع می‌شود عارضه بسيار متداولي است كه افراد را با هر نوع از تيپ بدني – از جمله كساني كه داراي اندام متناسبي هستند را تحت تأثیر قرار می‌دهد . اين مسئله اثبات شده است كه روش‌های مختلف معمولاً بهترين راه درماني براي رفع و از بين بردن چربی‌های مقاوم در زير چانه و همچنين سفت كردن پوست هستند .

برای خرید محصولات زیبایی می توانید بر روی این لینک کلیک نمائید .

علل

غبغب به علت تجمع لایه‌ای از چربي در اطراف گردن به وجود می‌آید و باعث شل شدن و افتادگي پوست می‌شود . بعضي از خانواده‌ها به‌صورت ژنتيكي مستعد ابتلا به غبغب هستند . ژنتيك می‌تواند بر ذخيره چربي در بدن تأثیر بگذارد و يا ساختار استخواني چانه فرد را تعيين كند اين در حالي است كه در ساير افراد غبغب به دليل اضافه وزن به وجود می‌آید . در برخي از افراد حتي پس از كاهش وزن نيز غبغب از بين نمی‌رود .

گزينه رفع غبغب و سخت كردن پوست

مهم نيست كه چه چیزی موجب بروز غبغب می‌شود راه‌های بسياري براي خلاص شدن از شر غبغب وجود دارد . ما اين درمان‌های زيبايي را براي رفع غبغب به شما توصيه می‌کنیم . هزینه درمان غبغب بسته به روش انتخابی در افراد مختلف، متفاوت خواهد بود.

ليپوساكشن

لیپوساکشن یکی از راههای از بین بردن غبغب است. ليپوساكشن فرآيند برداشتن سلول‌های چربي از بخش‌هایی از بدن است كه در برابر رژيم غذايي و ورزش هيچ واكنشی نشان نمی‌دهند . پزشك جراح برش‌های كوچكي را در زير چانه ايجاد می‌کند و سپس از لوله‌ای به نام كانولا براي مكش توده‌های چربي استفاده می‌نماید . عمل ليپوساكشن تحت بيهوشي موضعي انجام می‌گیرد . بيمار در حين انجام عمل کاملاً هوشيار است .

به علت اينكه ليپوساكشن يك روش جراحي است مدت ‌زمان بهبودي اين عمل به وضعيت سلامت كلي شما بستگي دارد ممكن است اين دوره بيش از دو هفته زمان ببرد . شما طي يك هفته پس از انجام عمل تامي سنت ليپوساكشن می‌توانید فعالیت‌های عادي و روزانه خود را انجام دهيد . هزینه درمان غبغب با لیپوساکشن به عوامل متعدد وابسته است، اما یکی از مهم ترین این عوامل مربوط به اندازه ناحیه انتخاب شده برای درمان و مدت زمان لازم برای خارج کردن بافت چربی اضافی است.

 

Choking

Choking

تزريق مواد حل‌کننده چربي ( لیپودیسالو )

اگر شما كانديداي مناسبي براي انجام ليپوساكشن نيستند و يا روش‌های بدون جراحي را ترجيح مي هد احتمالاً روش تزريق می‌تواند انتخاب موردنظر شما برای درمان غبغب باشد . تزريق مواد حل‌کننده چربي روش بدون جراحي برطرف‌کننده غبغب و مورد تائید سازمان غذا و داروی آمريكا (FDA) است و به‌گونه‌ای طراحی‌شده كه می‌تواند به‌طور طبيعي سلوليت های چربي را بشكند . سپس اين سلوليت هاي چربي از طريق دستگاه لنفاوي از بدن دفع می‌شوند . اين روش عبارت است از تزريق دئوكسي كوليك اسيد يعني همان ماده اي كه بدن ما در هنگام جذب چربي از آن براي شكستن سلول‌های چربي استفاده می‌کنند.

این مطلب را هم میتونی بخونی  کاهش حرکت جنین

رفع غبغب از طريق تزريق حدود 20 تا 30 دقيقه طول می‌کشد . در طي انجام عمل جراح زيبايي پوست ، از يك گيج نازك سوزن براي تزريق مواد به لايه چربي استفاده می‌کند . براي اطمينان از نفوذ كامل ماده به همه بخش‌ها ، بسته به‌اندازه قسمت مورد درمان ، 5 – ا و شايد هم تعداد بيشتري تزريق بدون درد در هر قسمت انجام ‌شود همچنين براي انجام اين كار ممكن است به 3 تا 6 جلسه نياز داشته باشيد . احتمالاً بيمار در محل تزريق تورم جزئي و در هنگام لمس كمي درد را تجربه خواهد كرد كه البته اين درد با مصرف مسکن‌هایی كه بدون تجويز پزشك هم فروخته می‌شوند كنترل می‌شود .

سفت كردن پوست با امواج راديويي

ترماژ يك روش زيبايي بسيار مؤثر براي درمان پوست است كه از فناوري امواج راديويي براي ارسال حرارت به لایه‌هایی عمیق‌تر پوست استفاده می‌کند . زماني كه سلول‌های پوست حرارت را حس می‌کنند سيستم ايمني بدن به علت اينكه احساس می‌کند خطري آن را مورد تهديد قرار داده است و نياز به تسكين سريع دارد در آن هنگام اين سيستم شروع به فعاليت می‌کند .

در اثر حرارت امواج راديويي ، تحريك پوست براي كلاژن سازي بيشتر می‌شود و ظرف چند هفته با توليد پروتئین‌های كلاژن و الستین جديد و تازه ، پوشش محافظتي و جوانسازي كه پوست براي راههای از بین بردن غبغب و پوست و فك شل شده و بدشکل به آن نياز دارد فراهم می‌شود .

مزايا

بدون ايجاد درد و بدون نياز به دوره استراحت نتايج آن با نتایج حاصل از انجام جراحي برابري می‌کند .
پوست گردن و چانه را سفت می‌کند .
روش كم تهاجم
نتايج پايدار و بادوام
نتايج كاهش چربي را بهبود می‌بخشد .
گاهي روند پيري عامل ايجاد غبغب است . زمانی که پير می‌شویم توليد كلاژن نيز كم می‌شود و فك و خط فك خاصيت ارتجاعي و الاستيسيته خود را از دست می‌دهد . همه اين عوامل سبب می‌شود تا پوست شل شده و روند افتادگي آن آغاز شود . روش سفت كردن پوست با انرژي فراصوت كه بيشتر با نام التراپي شناخته می‌شود ، درمان بدون جراحي ما براي ليفت صورت است اين روش براي ليفت و سفت كردن پوست‌های شل شده و افتاده بسيار مؤثر است با استفاده از انرژي فراصوت ما می‌توانیم به شما در ليفت و سفت كردن پوست خط فك و ترميم پوست از لایه‌های زيرين كمك كنيم .

این مطلب را هم میتونی بخونی  8 خوراکی برای داشتن پوستی فوق‌العاده زیبا و جوان
چربي زدايي فراصوتي ( كويتيشن فراصوتي )

در روش كويتیشن امواج فراصوتي متمركز قادرند تا لایه‌های عميق و ساختاري پوست را مورد هدف قرار دهند و با اين كار به تحريك توانايي طبيعي بدن براي توليد كلاژن كمك می‌شود . مناسب‌ترین اشخاص براي ليفت و سفت كردن پوست با اين روش افراد داراي گردن بوقلموني و يا داراي افتادگي پوست فك هستند . اين روش به برجسته‌تر كردن خط فك كمك می‌کند . به علت اينكه در اين روش براي توليد كلاژن – ماده تأثیرگذار در ليفت و سفت كردن پوست قسمت‌های پايين صورت و فك بدن تحريك می‌شود ، طبیعتاً تنها انجام يك روش درماني را به شما توصيه می‌کنیم كه نتايج آن طي چند ماه نمايان می‌شود . نتايج اين روش ممكن است بين 12 – 18 ماه دوام داشته باشد .

Choking

Choking

وكيوم تراپي + امواج راديويي

اين روش کاملاً غیرتهاجمی و بدون نياز به جراحي است كه در آن براي شکل‌دهی ( كانتورينگ ) و سفت كردن پوست شل شده و افتاده گردن و صورت ، مكانيزم هاي پيشرفته امواج راديويي با وكيوم تراپي تركيب می‌شود . بلافاصله پس از درمان اوليه بهبود كلي در بافت‌ها و شلي پوست مشاهده خواهيد كرد .

ليفت با نخ

ليفت با نخ به علت تأثیر بسزايي كه در رفع افتادگي پوست دارد طي سال‌ها محبوبيت زيادي به دست آورده است. براي داشتن ظاهري جوان‌تر و پوستي سفت‌تر می‌توان از ليفت با نخ براي جمع كردن قسمت‌های شل شده مختلف در صورت ، گردن و يا چربی‌های مقاوم غبغب استفاده نمود . نخ‌ها درست در زير پوست منطقه موردنظر نصب می‌شوند تا با كمك به توليد كلاژن ، پوست سفت شود و نتايج آن دوام طولانی‌مدت تري داشته باشند .

حسي كه فرد در هنگام کار گذاشتن نخ در زير پوست دارد بسيار شبيه درمان طب سوزني است كه در هنگام انجام نیش خفيفي در پوست ايجاد می‌گردد.

از نخ پلي دي اكسانون (PDO ) بيش از 40 سال در جراحي قلب بدون داشتن هرگونه عوارضي استفاده شده است . اين نخ‌ها پس از 8 ماه جذب می‌شوند اما تأثیر آن بيش از 2 سال دوام دارد . پس از 6 تا 8 هفته زمانی که تحرك كلاژن آغاز شد تأثیر اوليه آن نيز بلافاصله قابل‌مشاهده می‌گردد. اما تأثیر كامل آن پس از 4 ماه به‌طور كامل ديده می‌شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *