آموزشی, زیبایی, زیبایی پوست, سایر نوشته ها

جلوگیری از شل شدن پوست صورت

جلوگیری از شل شدن پوست صورت

جلوگیری از شل شدن پوست صورت عوامل بسیاری دخیل هستند: افزایش سن، کاهش وزن سریع، رژیم‌غذایی نامناسب و غیره. علت شل شدن پوست هرچه باشد، با بی‌توجهی به آن، وضعیت روزبه‌روز بدتر و ناخوشایندتر می‌شود. پزشکان برای رفع شل‌شدگی پوست روش‌های درمانی خاصی را پیشنهاد می‌کنند که اغلب پرهزینه‌اند، اما راه‌های ساده‌تر و کم‌هزینه‌تری هم وجود دارند. یکی از این روش‌ها استفاده از ماسک‌های صورت است، به‌خصوص ماسک‌های طبیعی و خانگی که عاری از مواد شیمیایی و مضر هستند. در این مطلب به معرفی ۱۰ ماسک برای سفت شدن پوست صورت می‌پردازیم. از همین امروز ماسک‌های زیر را امتحان کنید و معجزه‌ی آنها را روی پوست‌تان ببینید.

 

ورزش صورت

 

ورزش

ماساژ دادن با انواع روغن سفت کننده پوست بدن
ماساژ یکی از درمان های مفید برای درمان درد و التهاب است و برای گردش خون بسیار موثر می باشد. ماساژ با روغن های ضروری اثر بهتری خواهد داشت. ماساژ با روغن های ضروری یک روش طبیعی برای سفت شدن پوست است. بهترین روغن های ضروری برای سفت کردن پوست از ساختار مولکولی کوچکی تشکیل شده اند که اگر به طور موضعی بکار برده شوند می تواند به پوست نفوذ کرده و به زیبایی پوست کمک کنند. بسیاری از ترکیبات و خواص در بهترین روغن های ضروری برای سفت کردن پوست وجود دارند، که می توانند به سفت شدن پوست کمک کنند.

این مطلب را هم میتونی بخونی  تاثیر و فواید هیدروفشیال

lifting | لیفتینگ

 

 

سفت شدن پوست با آلوورا

شروع درمان با آلوئه ورا آلوئه ورا با نام علمی آلوئه باربادنسیس در اصل متعلق به کشور سودان بوده و توسط تمدن های قدیمی مثل مصری ها و تمدن های مدیترانه ای مورد استفاده قرار می گرفته است.این گیاه کم ارتفاع و دارای برگ های بلند و نوک تیز است. ژل آلوئه ورا پرکاربردترین نوع از عصاره های این گیاه است که مستقیما از برگ گیاه استخراج می شود. این ماده حاوی مقدار زیادی ترکیبات بیواکتیو است.این یعنی سرشار از ویتامین، مواد معدنی، آمینو اسید، آنزیم های ضروری، و لینین می باشد. جدای از این ها، برگ های این گیاه حاوی انواع پلی فنول ها مثل باربالوئین هستند که خواص آنتی اکسیدانی مهمی دارد.

 

آلورا

جوانسازی پوست با عسل

پوست بزرگترین و وسیع ترین عضو بدن انسان است و عملکردهایی گوناگون مثل تنظیم گرمای بدن، مراقبت در برابر فشارهای بیرونی، اندام ترشحی و حس لامسه و نیز محافظت از بدن در برابر عوامل بیگانه و میکروب های مولد بیماری دارد. پوست از مهم ترین شاخص های زیبایی است که دیگران آن را می بینند و درباره آن قضاوت می کنند. بنابراین مراقبت از آن مهم است.در اینجا سعی شده تا حد امکان خیلی ساده و خلاصه به نکات اصلی و کلیدی مراقبت از پوست صورت، نگه داری و حفظ شادابی و جوانی آن پرداخته شود. تمرکز این نوشتار بر استفاده از مواد طبیعی و مغذی و حتی‌الامکان در دسترس است؛ بدون اینکه عوارض جانبی و هزینه های اضافی و زیادی بر شما تحمیل کند.

این مطلب را هم میتونی بخونی  خارش پیشانی نشانه چیست؟

نکاتی که یادآوری می کنیم برای هرخانمی می تواند جذاب و ماندگار باشد. امیدواریم با مطالعه این مطلب سلامت و طراوت در زندگیتان جریان یابد و شادابی و جوانی را برایتان به ارمغان آورد تا هر روز صبح که جلوی آینه می ایستید از چهره شادابتان انرژی گرفته و لذت ببرید و با روحیه ای بالا روز زیبای خود را آغاز کنید.

 

فواید پاکسازی پوست

پاکسازی پوست برداشتن سلول‌های مرده و نیز آلودگی‌هایی است که روی پوست تجمع پیدا کرده است.

این کار می‌تواند سبب ایجاد شادابی و طراوت در پوست شود و به سلامت پوست کمک می‌کند.

با این کار سلول‌های لایه‌های سطحی پوست و نیز چربی‌ها و ذراتی که بر اثر آلودگی‌های هوا روی پوست نشسته است، برداشته می‌شود.

 

پاکسازی

                                                                             دستگاه میکرودرم برای پاکسازی صورت

instagram  Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *