آموزشی, زیبایی, زیبایی پوست, سایر نوشته ها, سایر نوشته ها

چگونه با آرایش چشم را درشت کنیم؟

چگونه با آرایش چشم را درشت کنیم؟

اگر همیشه برای داشتن چشم‌های درشت خیال‌بافی می‌کنید، باید بدانید دعاهایتان جواب داده است! برخی از ترفندهای ساده آرایشی می‌توانند چشم‌های شما را درشت‌تر از آنچه است، نشان دهد. پس بهتر است با اطلاع از راهکارهای آرایش حرفه‌ای بدانید که کدام آرایش چشم باعث درشت شدن آن می‌شود.

مدل دادن ابروها

 

Eye Beauty

Eye Beauty

 

شاید شما در آرایش کردن حرفه‌ای باشید ولی مدل دادن به ابروها را همیشه نادیده بگیرید، در این صورت بدانید هر چقدر هم که آرایش چشم‌ها را حرفه‌ای انجام دهید، تأثیری که مد نظر دارید را نخواهد داشت. ابروهای فرم داده شده معجزه می‌کنند و باعث می‌شوند چشم‌های شما باز و درشت‌تر به نظر برسند. پس فراموش نکنید که ابروهایتان را شانه کنید تا مرتب و فرم داده شده باشند. حال قسمت‌های خالی و کم پشت ابروها را با مداد ابرو پر کنید. می‌توانید از ژل مخصوص برای ثابت نگه‌داشتن موهای ابرو استفاده کنید. در نهایت هم با استفاده از کانسیلر در زیر ابرو آن را برجسته‌تر کنید.

استفاده از هایلایتر

 

Eye Beauty

Eye Beauty

 

اگر چشمان ریزی دارید، یک هایلایتر می‌تواند ناجی شما باشد و در مدل آرایش چشم کمکتان کند. همه کاری که باید انجام داد این است که یک هایلایتر براق بردارید و کمی از آن را زیر چشمانتان بکشید. البته این نکته را به یاد داشته باشید که این مرحله باید بعد از استفاده از کانسیلر، زیر چشم کشیده شود. این ترفند ساده باعث می‌شود چشمان شما بزرگ‌تر و روشن‌تر به نظر برسد.

این مطلب را هم میتونی بخونی  کشت تار مو با استفاده از سلول های بنیادی
خط چشم

اگر چشمانتان ریز است و در زمان استفاده از خط چشم، آن را در تمام دور چشم می‌کشید، باید بدانید که این روش برای درشت کردن چشم با خط چشم اشتباه است و باید استفاده از خط چشم را تنها در مژه‌های پایینی و زیر خط مژه محدود کنید، خط چشم مشکی را درون پلک پایینی نکشید چون باعث می‌شود چشم‌ها کوچک‌تر به نظر بیایند.

مداد چشم سفید

حتماً برایتان جالب است که بدانید استفاده از خط چشم یا مداد چشم سفید در گوشه داخلی چشم باعث می‌شود چشم‌ها درشت‌تر به نظر برسند. همچنین می‌توانید این مداد سفید را داخل پلک پایینی هم به کار ببرید تا چشم‌ها بازتر و البته درشت‌تر شوند.

فر کردن مژه

 

Eye Beauty

Eye Beauty

 

یکی از مهم‌ترین ترفندهای آرایشی برای بزرگ کردن چشم، این است که مژه‌ها را با استفاده از فر مژه فر کنید. برای استفاده از فر مژه دقت کنید که آن را در نزدیکی ریشه‌ها ببرید و سعی کنید مژه را از قسمت نزدیک پلک فر کنید ولی دقت داشته باشید که پلکتان را آسیب نزند و پلاستیک موجود روی دستگاه، تارهای مژه را از ریشه جدا نکند. مژه را ابتدا فر کنید و سپس روی آن ریمل بزنید.

این مطلب را هم میتونی بخونی  لیفتینگ چیست؟
برای مشاهده دستگاه های زیبایی اینجا کلیک کنید
برای مشاهده اینستاگرام ما اینجا کلیک کنید

چگونه با آرایش چشم را درشت کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *