آموزشی, بوتاکس, زیبایی پوست

نقاط قابل تزریق بوتاکس

Botox-1

نقاط قابل تزریق بوتاکس

نقاط قابل تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس یکی از راهکار هایی است که برای برطرف سازی چین و چروک های موجود در صورت که به مرور زمان و با افزایش سن، بیشتر می شوند. برای ایجاد شادابی و جذابیت چهره تزریق بوتاکس از بهترین راه ها است. در ادامه نقاطی از بدن که برای تزریق بوتاکس مناسب می باشند معرفی می گردند.

تزریق بوتاکس بین ابروها و خطوط پیشانی

اولین عاملی که می تواند چهره ی شما را عصبی و خسته تر از حد طبیعی نشان دهد، خطوطی عمودی بین ابرو ها یا همان خط اخم است که البته در مواقع عصبانیت و خستگی خود را بیشتر نشان می دهد. تزریق بوتاکس می تواند این عامل ناخوشایند در صورت شما را از بین ببرد و چهره ای مهربان تر و با نشاط تر از شما نشان دهد. اصولا برای این منظور از فیلتر های پوست نیز استفاده می شود.

خطوط افقی پیشانی

خطوط افقی پیشانی یا همان خطوط تعجب نیز از دیگر نقاط صورت است که می توان برای کاهش آن ها از تزریق بوتاکس استفاده کرد. این خطوط، معمولا افراد را مسن تر نشان می دهد که این امر برای خیلی از افراد، ناخوشایند و نامطلوب می باشد. گفتنی است که افزایش سن تنها عامل ایجاد خطوط تعجب نیست، بلکه عواملی مانند تاثیر گذاری نور آفتاب و سیگار نیز می توانند آن را ایجاد کنند.بدر صورت وجود برخی مشکلات و نواقص در صورت مانند اسکار، جای جوش و چین خوردگی افراد سعی می کنند تا با خرید محصولات زیبایی برای رفع آن ها استفاده نمایند و چهره دلخواه خود را بدست آورند.

 

Botox

Botox

استفاده از بوتاکس در اطراف چشم ها و ابرو ها

اطراف چشم ها نیز از دیگر مناطقی هستند که می توان به کمک بوتاکس دیسپورت در آن ها به جوان سازی صورت کمک کرد. خطوطی که در گوشه های خارجی چشم ایجاد می شوند و به خطوط پنجه کلاغی معروف هستند، با افزایش سن به وضوح در چهره دیده می شوند. تزریق بوتاکس نقش قابل قبولی در کاهش آنها خواهد داشت. جهت تزریق بوتاکس با قیمت مناسب و کمترین هزینه می توانید به بهترین کلینیک تزریق بوتاکس در تهران مراجعه نمایید.

هم چنین افرادی که تمایل دارند چشم هایشان درشت تر جلوه کند می توانند با استفاده از بوتاکس در پلک برای افرادی که افتادگی پلک دارند مناسب است، سبب بالا رفتن آن و در نتیجه درشت تر نشان دادن چشم ها شوند. تزریق این ماده در از بین بردن پف زیر چشم ها نیز اثر گذار است. در مورد ابرو ها نیز به کمک این روش درمانی آرایشی می توان در زیبایی چهره، تغییراتی ایجاد کرد. چرا که به کمک این روش ابرو ها به سمت بالا رفته و فاصله ی بیشتری با چشم ها پیدا می کنند.

Botox-1

Botox-1

تزریق بوتاکس بالای بینی و اطراف لب

خطوط بالای بینی که با نام خطوط خرگوشی شناخته می شوند، به کمک تزریق بوتاکس، تا حد قابل قبولی تحلیلی می روند. اطراف لب که نقش مهمی در لبخند هر فرد و جذابیت صورت آن دارند، با تزریق بوتاکس و مصرف پرکننده های دیگر، حالتی بهتر و زیباتر به خود می گیرند.

این مطلب را هم میتونی بخونی  لیپوماتیک باسن
تزریق بوتاکس در فک، گردن و چانه

در کنار افزایش سن، عوامل ژنتیکی و همچنین فعالیت های زیاد عضلات صورت، چین و چروک هایی را روی گردن به وجود می آورد. استفاده از بوتاکس در این مواد هم می تواند مفید واقع شود. هم خطوط عمودی و هم خطوط افقی ایجاد شده روی این قسمت از بدن، با این روش، کاهش می یابند. به منظور تحلیل بردن خطوط افقی موجود در گردن، مقدار کمی بوتاکس را در بالا و پایین چین ها تزریق می نمایند.

ترکیب این روش با روش های دیگر مانند پر کننده های پوست، نتیجه ی بهتری را ایجاد خواهد کرد.ماهیچه های چانه نیز که با این روش تحت درمان قرار می گیرند، صاف تر می شوند و اثرات فرو رفتگی در آن ها، که ظاهری نه چندان جالب به چهره ی فرد می دهند، به این طریق تا حد زیادی از بین می روند و حالت چهره اصلاح می شود. همچنین استفاده از بوتاکس، سبب ریلکس شدن ماهیچه های چانه می شود و بدین ترتیب از حرکت زیاد آن ممانعت می کند.

 

Microdermabrasion

Microdermabrasion

طبق تحقیقات به عمل آمده در سایت ncbi.nlm.nih یک هیئت متخصص از پزشکان برای ایجاد اجماع در مورد ایجاد یک رویکرد فردی برای درمان پیشانی با incobotulinumtoxinA تشکیل شد. پروتکل های درمانی جداگانه ای برای زنان و مردان تهیه شده و براساس سطح فعالیت عضلانی تقسیم می شوند: جنبشی ، هایپرکینتیک و هایپرتونیک. سپس هر گروه تون عضلانی بیشتر تقسیم شد تا از خصوصیات فردی که می تواند در درمان تأثیر بگذارد ، استفاده شود.

اعضای اجماع نحوه انجام ارزیابی پویا را برای بهینه سازی دوز و روش تزریق برای هر بیمار توصیف می کنند. یک پروتکل درمانی مناسب برای آقایان و خانمها با طیف گسترده ای از ارائه های پیشانی شرح داده شده است. برای هر بار ارائه ، با ایجاد نقشه 12 ناحیه ای پیشانی ، واحدهای سم و همچنین محل دقیق نقاط تزریق مشخص شد.

این مطلب را هم میتونی بخونی  پلکسر بینی | Plexr Nose

معرفی

سه محصول سم بوتولینوم نوع A در حال حاضر برای استفاده زیبایی در بازارهای غربی تأیید شده اند: ، فرانسه) و اینکوبوتولینومتوکسین A (INCO ؛ Xeomin® / Bocouture® ، Merz Pharmaceuticals GmbH ، فرانکفورت ، ماین ، آلمان). همه دارای عملکرد یکسانی هستند ، با تفاوت بین محصولاتی که به دلیل فرآیندهای تولید اختصاصی ، روش های تصفیه و مواد غیرفعال در فرمولاسیون وجود دارد. INCO تنها محصولی است که فاقد پروتئین های کمپلکس کننده یا پروتئین های مرتبط با نوروتوکسین است. اینها هیچ نقشی در عملکرد عصبی کمپلکس سم ندارند و تأثیری در انتشار محصول ندارند. 1 عدم حضور آنها بر ثبات تأثیر نمی گذارد ، با ماندگاری INCO در دمای اتاق 3-4 سال ، در مقایسه با 2– 3 سال برای ONA و ABO و نیاز به یخچال. کمبود پروتئین های پیچیده همچنین آنتی ژنتیکی بالقوه یک محصول و در نتیجه خطر ایجاد آنتی بادی های خنثی کننده ثانویه را کاهش می دهد .2

هر سه ماده سمی مورد تأیید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) برای درمان خطوط اخم گلابلائی متوسط ​​تا شدید هستند. ONA و INCO همچنین برای درمان خطوط جانبی جانبی (پای کلاغ) در اتحادیه اروپا تأیید شده اند. فقط برای INCO ، مقامات نظارتی اروپا در سال 2016 در مورد تایید درمان ترکیبی خطوط فوقانی صورت (خطوط اخم گلابلا ، خطوط جانبی اطراف بدن و خطوط افقی پیشانی) به توافق رسیدند. نتایج حاصل از آزمایشات بالینی سر به سر نشان داده است که INCO و ONA در هنگام استفاده در ضریب تبدیل دوز 1: 1 برای درمان خطوط اخم گلابلائی 3،4 و خطوط جانبی جانبی جانبی ، اثر و تحمل مشابه دارند. بررسی نشان می دهد که ممکن است نسبت تبدیل 1: 2.5 (INCO / ONA: ABO) در نشانه های زیبایی فرض شود. 7 علاوه بر موارد ذکر شده در بالا ذکر شده ، همه محصولات نیز به طور گسترده ای برای تعدادی دیگر استفاده می شوند نشانه های زیبایی ، از جمله بلند کردن و تغییر شکل ابروها ، نرم کردن خطوط اطراف دهان ، درمان نوارهای پلاتاسملی و اصلاح عدم تقارن صورت.

مهمترین هدف از درمان سم بوتولینوم در طب زیبایی ، دستیابی به تعادل بین چین و چروک های پویا ناشی از عضلات بیش فعال با حفظ انیمیشن طبیعی صورت است. این تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله آناتومی فردی ، ساختار ، عملکرد و توده عضلات و تنظیمات زیبایی شخصی است. برای ایجاد نتایج بهینه و در نتیجه رضایت بیمار از درمان و پزشک معالج ، درمان متناسب با آن لازم است.

برای اطلاعات بیشتر مقاله دانستنی های بوتاکس را مطالعه نمائید .

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *