آموزشی, زیبایی پوست, سایر نوشته ها, لیفتینگ

لیفت تمپورال روشی ساده برای جوان سازی

لیفت تمپورال روشی ساده برای جوان سازی

لیفت تمپورال روشی ساده برای جوان سازی

لیفت تمپورال چیست

ساده‌ترین و موثرترین راه برای ایجاد پوستی شاداب‌تر و جوان‌تر در ناحیه چشم و پیشانی، لیفت تمپورال است. در این روش نه‌تنها جای زخم‌ها باقی نمانده و دوره نقاهت بسیار کوتاه است بلکه عمل جراحی در طی یک روز و با بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. البته در برخی موارد باید از بی‌هوشی عمومی استفاده کرد و بیمار به مدت یک روز در بیمارستان بستری شود. در واقع لیفت تمپورال ابرو و لیفت تمپورال چشم یک راه‌حل ایده‌آل برای افرادی است که در سن 30 تا 50 سال هستند و از رشد سریع چین و چروک‌های دور چشم و ابرو رنج می‌برند.

برای خرید انواع ژل و بوتاکس و دستگاه های زیبایی می توانید بر روی این لینک کلیک نمائید .

 

 

Temporal Lift

Temporal Lift

 

عمل لیفت تمپورال

در ابتدا یک برش نسبتا طولانی پشت خط رویش مو و بالای بخش گیجگاهی ایجاد می‌شود. با این کار پوست بخش پیشانی و گیجگاه از پوست بخش گونه و ابروها جدا می‌شوند. سپس پزشک مربوطه پوست برش خورده را می‌کشد و آن را بخیه می‌کند. از آنجایی‌که برش‌ها و زخم‌های ایجاد شده زیر موها مخفی می‌شوند به‌راحتی می‌توان پوست را به اندازه‌ی دلخواه لیفت کرده و آن را بخیه کرد.

موارد استفاده لیفت تمپورال

*برطرف کردن افتادگی انتهای ابرو
*ازبین بردن افتادگی گونه
*رفع خط خنده
*رفع افتادگی پوست بخش بیرونی چشم‌ها
*تغییر شکل ظاهری چشم (کشیدن پوست چشم)

این مطلب را هم میتونی بخونی  غلظت خون

افتادگی کلی پوست صورت، گونه، گردن و چانه و چین و چروک‌های دور چشم با لیفت تمپورال برطرف نمی‌شود بلکه برای این کار باید از لیفت صورت یا بوتاکس استفاده کرد. همچنین پوست اضافی زیر چشم‌ها با این روش از بین نمی‌رود اما می‌توان خط خنده را تا حدود زیادی از بین برد.

افتادگی پوست ابروها و پیشانی برای افرادی که در سنین 30 تا 50 سالگی هستند اتفاقی مرسوم است که لیفت تمپورال به‌راحتی آن را برطرف می‌کند. در این روش جراحی زیبایی جای زخم‌ها باقی نمی‌مانند و چهره‌ی افراد بسیار جوان‌تر به نظر می‌آید.

فواید لیفت تمپورال

رفع افتادگی پوست دور چشم به‌عهده‌ی لیفت تمپورال است. از طرفی این روش می‌تواند پوست اطراف آن را روشن‌تر کرده و چین و چروک‌های آن را تا حدودی از بین ببرد. باید اشاره کنیم که این لیفت یک عمل جراحی پیچیده نیست بلکه تنها برش‌هایی کوچک در خط رویش مو و بالای ناحیه‌ی گیجگاه ایجاد می‌شود. در لیفت تمپورال جای زخم‌ها باقی نمی‌مانند و موها ریزش پیدا نخواهند کرد.

لیفت تمپورال روشی ساده است که تنها با برش‌هایی کوچک، اکثر چین و چروک‌های دور چشم را از بین می‌برد.

روند عمل لیفت با توجه به میزان افتادگی پوست صورت تنظیم می‌شود؛ این بدان معنا است که اگر پوست زیر پلک یا گونه افتادگی پیدا کند با استفاده از برش‌های کوچکِ لیفت تمپورال می‌توان آن را برطرف کرد.

این مطلب را هم میتونی بخونی  پرمویی در زنان

 

 

Temporal Lift

Temporal Lift

 

دوره نقاهت لیفت تمپورال

هرچند که مدت زمان دوره نقاهت و عوارض جانبی این عمل با توجه به وضعیت افراد مختلف متفاوت است اما معمولا حدود یک هفته استراحت بعد از عمل، کافی است. آثار بخیه و زخم نهایتا تا 8 روز پس از لیفت تمپورال حذف می‌شوند. این عمل زیبایی تا حدی خون‌مردگی و ورم روی پوست باقی می‌‌گذرد که آن هم تا 10 روز کاهش پیدا می‌کند. همچنین دیگر آثار لیفت تمپورال نهایتا تا چند ماه پس از لیفت تمپورال ابرو ادامه دارد و به‌مرور زمان محو می‌شوند.

چند نکته در مورد عمل جراحی لیفت

در تمام عمل‌های جراحی لیفت، پوست کشیده می‌شود تا ایرادهای آن برطرف شود. اگرچه پیری روی لایه‌های رویی پوست نمایان است اما دلیل این امر تغییر لایه‌های زیرین پوست است. اگر می‌خواهید پوستی شاداب و جوان داشته باشید باید شرایط پوست‌تان بررسی شده تا بهترین روش‌های درمانی با ماندگاری بالا برایتان انتخاب شود. هر عمل جراحی زیبایی ریسک‌های خود را دارد بنابراین قبل از هر اقدامی با متخصص زیبایی مشورت کنید.

برای آگاهی از رازهای زیبایی ، سلامتی و تناسب اندام روی این لینک کلیک کنید :

جدیدترین رژیم لاغری سریع شکم و پهلو برای کاهش وزن سریع

برجسته سازی لب ها با تزریق ژل در لب

برجسته سازی گونه ها با ترزیق چربی در گونه

از بین بردن چین و چروک صورت با تزریق بوتاکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *