آموزشی, دستگاه ها پزشکی

دستگاه لیزر اسکالپشور

دستگاه لیزر اسکالپشور

دستگاه لیزر اسکالپشور

اسکالپشور چیست؟

اسکالپشور دارای تاییده از سازمان FDA آمریکا برای درمان قسمت های پایین بدن مثل رانهای داخلی و خارجی می باشد.امروزه روش های غیر تهاجمی در بین افراد برای زیبایی اندام و کاهش وزن محبوبیت فزاینده ای پیدا کرده است به خصوص افراد برای لاغرتر شدن و زیبا شدن اندامشان به روش هایی که نیاز به جراحی و یا بیهوشی ندارد روی آورده اند بنابراین اکثریت به روش های بی خطر و بدون عارضه لاغری بسیار علاقه مند شدند.

Sculp Sure

Sculp Sure

اسکالپشور

اسکالپشور یکی از این روش ها است که نیاز به جراحی و بیهوشی ندارد که موجب کاهش وزن و حذف چربی می شود و فرد با انواع مختلف بدن می تواند از این روش ها بهره ببرد.این روش 20 دقیقه طول می کشد و می توان در یک زمان چندین منطقه را تحت درمان قرار دارد که با استفاده از طول موج های خاص گرمایی را ایجاد می کند و از این گرما برای از بین بردن سلول های چربی استفاده می کند.

برای خرید این محصول می توانید بر روی این لینک کلیک نمائید .

اسکالپشور در سال 2015 از سازمان غذا و دارو آمریکا FDA برای استفاده در زمینه زیر تاییده گرفته است:

منطقه بالاس شکم
منطقه پایین شکم
پهلو ها

چه کسانی می توانند از اسکالپشور استفاده کنند؟

افرادی که شاخص توده بدنیشان BMI سی و یا کمتر باشد می توانند از این روش بهره ببرند.البته این نکته را در نظر داشته باشید که که اسکالپشور یک گزینه برای کاهش وزن در نظر گرفته نشده بلکه این روش فقط برای افرادی موثر است که در نواحی خاصی از بدنشان چربی اضافه دارند و روش مناسب برای افراد خیلی چاق نیست.اسکالپشور بر اساس تعداد اپلیکاتور های مورد نیاز در طول درمان و همچنین نواحی که مورد نیاز متفاوت است بسته به هر ناحیه ممکن است از 1تا14 اپلیکاتور مورد استفاده قرار گیرداسکالپشور یک روش زیبایی است و معمولا پیچیده نمی باشد.بعد از انجام پروسه شما می توانید به کار روزانه خود بپردازید.

این مطلب را هم میتونی بخونی  فواید ماسک عسل بر پوست

همانطور که بدن شما یعد از انجام این روش سلول های چربی حذف شده را متابولیزه می کند کاهش چربی ممکن است پس از گذشت 6 هفته از درمان قابل توجه می باشد.داده های بالینی نشان داده است که به طور متوسط یک جلسه باعث کاهش 24% چربی ها در ناحیه تحت درمان می شود. نتیایج ناشی از اسکالپشور تا 12هفته پس از درمان ادامه دارد اما اوج درمان همان 6هفته است.

از آن جا که سلول ها پس از درمان توسط لیزر متابولیزه می شوند پس بازسازی در کا نیست و ما از شر آن ها راحت می شویم.قبل از انجام اسکالپشور حتما با پزشک خود مشورت کنید و مطمئن شوید شما کیس مورد نظر برای اسکالپشور هستید یا خیر و اینکه قبل از انجام اسکالپشور از مسکن های نظیر آسپرین و ایبوپروفن پرهیز کنید.در ضمن مشاوران کلینیک رسپینا آماده پاسخ گویی به شما همراهان سایت هستند.

فرآیند اسکالپشور

اسکالپشور با استفاده از تکنولوژی لیزر چربی ها را ذوب می کند.روش درمانی اسکالپشور به این صورت است که دستگاه به صورت یک کمربند به اطراف بدن شما می پیچد اپلیکاتور های آن یک لیزر 16نانومتری که دمای آن به 107/6و116/6 درجه فارنهایت می رسد.

این مورد به اندازه کافی داغ است تا سلول های چربی را ذوب کند در حالی که به بافت های دیگر آسیبی نرسد زمان درمان حدود 25 دقیقه است در طی درمان می توانید کتاب بخوانید یا موزیک گوش دهید.اگر احساس کردید که به درمان بیشتری نیاز دارید حتما باید بعد از 6الی12 هفته پس از اولین درمان دوباره اقدام به اسکالپشور کنید تا نتایج دلخواه خود را مشاهده کنید.

این مطلب را هم میتونی بخونی  بدنسازی در ماه رمضان

 

Sculp Sure

Sculp Sure

مقایسه اسکالپشور با کرایولیپولیز (کول اسکالپینگ یا فت فریزینگ)

هر دو روش هدف نهایی مشابهی دارند که در نهایت با حذف سلول های چربی و دفع آن از راه های طبیعی بدن منتهی تفاوتی که وجود دارد در این است که اسکالپشور از حرارت کنترلی استفاده می کند در حالی که در روش کرایولیپولیز (کول اسکالپینگ یا فت فریزینگ) از فرآیند سرد شدن بهره می برد.

البته در نظر داشته باشید که هزینه کرایولیپولیز (کول اسکالپینگ یا فت فریزینگ) به مراتب از اسکالپشور پایین تر است.روش کرایولیپولیز (کول اسکالپینگ یا فت فریزینگ) در سال 2012 توسط FDA تاییده گرفت در حالی اسکالپشور در سال 2015 تاییده گرفت پس با توجه به آن چه گفته شد از کرایولیپولیز (کول اسکالپینگ یا فت فریزینگ) زمان بیشتری گذرد و طبیعتا اطلاعات و آزمایشات بیشتری در دسترس است.

اسکالشور و بارداری

اسکالپشور روشی امن است چه در حال حاضر و چه در آینده شما بر روی بارداری اثری نمی گذارد اپلیکاتورها تنها روی لایه های چربی اثر می گذارند بدون اینکه به بافت های دیگر آسیبی برسد و سلول های چربی زیر پوست نابود می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *