دسته‌بندی نشده

تفاوت نخ مونو با کاگ

نخ لیفت

تفاوت نخ مونو با کاگ

تفاوت نخ مونو با کاگ : قصد داریم  که د راین مقاله تفاوت نخ کاگ و مونو را با هم بررسی کنیم و یاد بگیرید که کدام نخ برای چه ناحیه ای و برای چه کاربردی مورد استفاده قرار میگیرد مثلاً یاد بگیریم و بدانیم که نخ مونو چه سایزی برای کدام ناحیه از صورت مناسب است و ما  میتوانیم استفاده کنیم  یا کدام نخ برای خط خنده مناسبتره ، و کدام نخ برای رفع و حذف چروک دور چشم و…

تفاوت نخ مونو با کاگ

تفاوت نخ مونو با کاگ

نخ مونو

نخ‌های مونو نخ هایی صاف، ظریف و بدون خار هستند. از این نخ‌ها برای  سفت شدن پوست استفاده می کنند. نباید انتظار لیفت شدن پوست با این نخ را داشته باشیم  با وارد کردن و قرار دادن تعداد زیادی از این نخ ها ، روند جوانسازی و سفت شدن و کلاژنسازی پوست اغاز میشود نخ مو  توسط سوزن وارد پوست میشود و هنگامی که ما سوزن را وارد پوست  میشود بعد از اینکه به ناحیه مد نظر رسید ، باید سوزن به سمت بیرون کشیده شود که در این حالت نخ  در داخل پوست باقی می‌ماند و سوزن از پوست خارج می شود.

نخ لیفت

نخ لیفت

این نکته را مد نظر داشته باشید نخ های مونو چون بسیار ظریف هستند بنابراین قدرت لیفت ندارند و ما نباید انتظار لیفت با این نخ ها را داشته باشیم کاربرد نخ مونو برای سفت کردن پوست، جوانسازی و کلاژنسازی است و معمولاً برای نواحی بسیار ظریفی مثل نواحی چشم ، غبغب، خطوط پیشانی و اطراف لب مورد استفاده قرار می گیرند برای اینکه بخواهیم با نخ  مونو کار جوانسازی و سفت کردن پوست را انجام بدهیم باید به تعداد زیادی از این محصول استفاده کنیم.

نخ کاگ

از این نخ برای لیفت پوست صورت مورد استفاده قرار می گیرد ویژگی های نخ کاگ شامل طول بلند، خار دار بودن آن و محکم بودن آن هست که ما از آنها برای لیفت کردن پوست و کشیدن پوست صورت به سمت بالا استفاده می کنیم. برای کاشت این نخ ها توسط سوزن اینها وارد پوست میشوند سپس نخ داخل پوست کاشته می شود و سوزن بیرون می آید.

این مطلب را هم میتونی بخونی  مهمترین علت ریزش مو و راه درمان آن

محکم بودن جنس نخ کار به اندازه ای هستش که حتی به زور می توان با قیچی آن را پاره کرد یا برش زد این نخ ها خاردار هستند بعد از آن که سوزن از پوست خارج می‌شود خارها به  پوست گیر می‌کنند و باعث لیفت ناحیه مورد نظر می شوند و پوست ما را به سمت بالا میکشند و لیفت انجام میدهند موارد استفاده این درخت برای ناحیه خط خنده و زاویه صورت و بالا بردن ابرو از این نسخه ها استفاده می شود.

لیفت صورت با نخ چقدر ماندگاری دارد

ماندگاری نخ لیفت صورت به  ویژگی های زیادی بستگی دارد یکی از این ویژگی ها استفاده از نخ های با کیفیت های متنوعی هستش که در دنیا تولید شده است و وجود دارد. ماندگاری نخ ها معمولا از 7 الی 8 ماه به بالا می باشد . پیشنهاد ما این است که از برای کاشت نخ از پزشک های مجرب و حرفه ای استفاده کنید که  با مشاوره درست بهترین کار را برای لیفت بهتر پوست صورت شما انجام میدهند.

مزایای لیفت صورت با نخ

  • به پوست صورت آسیب نمی رساند
  •   روشی کاملا ایمن و با تهاجم کم
  •   عوارض کار با نخ بسیار کم است
  •  هنگام کاشت ، درد زیادی ندارد
  •   کاشت با نخ نیازی به دوره نقاهت ندارد
  • نخ ها توسط پوست جذب میگردد
  • از پیری زودرس جلوگیری میکند
  • پوست صورت را سفت میکند
نخ کاگ

نخ کاگ

لیفت با نخ برای چه سنی مناسب است

برای انجام دادن لیفت صورت با نخ ، محدودیت س نی تعریف نشده است و زمانی که چروک های پوست صورت نمایان شوند و افتادگی پوست در صورت مشاهده شود ، میتوان لیفت صورت با نخ را انجام داد.  البته سن سی و پنج به بالا در واقع سنی است که ایجاد چروک در پوست خود را مشاهده خواهید کرد. ممکن است افتادگی پوست به دلایل مختلفی ایجاد شود. برای این منظور لیفت با نخ می تواند گزینه مناسبی برای این افراد باشد تا بدون هیچ گونه درد و عوارضی دارای پوستی زیبا شوند.

این مطلب را هم میتونی بخونی  بررسی ساختار موی انسان

در صورتی که چین و چروک های صورت دارای عمق زیاد باشند نمیتوان گفت که نخ لیفت روشی مناسب برای رفع و حذف این چین و چروک هست و شاید روشی دیگر برای درمان اتخاذ شود ، نکته ای دیگری که باید مد نظر داشته باشید این است که شاید برای سنین 60 سال به بالا هم زیاد جوابگویی مناسبی نداشته باشد زیرا در این سن معمولا باز هم عمق چین و چروک ها زیاد است  .

هزینه لیفت با صورت

در نظر داشته باشید نمیتوان که هزینه مشخص و حتی حدودی برای کاشت نخ ، و لیفت صورت با نخ متصور شد دلیل این نکته اینست که هر پزشک در هر منطقه ، با امکاناتی که دارد، تجربه و مجرب بودن پزشک ، تخصص و رضایتمند مندی مشتریان ، توانایی پزشک و کار صحیح و حرفه ای انجام دادن بطوری که عارضه ای بروی پوست شما به جا نماند که صدمات جبران ناپذیری برای شما رخ بدهد، قیمت کار خود را تعریف میکند حتی انتخاب نوع نخ هم در قیمت و هزینه انجام لیفت صورت با نخ تاثیرگذار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *