آموزشی, زیبایی, زیبایی پوست, سایر نوشته ها, میکرونیدلینگ

تاثیر و فواید درمارولر

درمارولر

تاثیر و فواید درمارولر

درمارولر چیست؟

تاثیر و فواید درمارولر بر پوست که از یک غلتک و چندین سوزن بسیار ریز تشکیل شده است. به وسیله کشیده شدن این دستگاه بر روی پوست مسیر‌ها و سوراخ‌های بسیار ریزی بر روی پوست به وجود می‌آید این عمل هم باعث کلاژن سازی پوست شده و هم باعث می‌شود کرم‌ها و محصولات ترمیمی پوست به راحتی به عمق پوست نفوذ کنند. به طور معمول سایز سوزن‌های دستگاه درمارولر ۲ دهم میلیمتر تا ۲ میلی‌متر هستند.

 

تاثیر و فواید درمارولر

تاثیر و فواید درمارولر Dermaroller

 

فواید استفاده از دستگاه درمارولر

با خرید درمارولر 6 در 1 دی.آر.اس DRS برای از بین بردن جای جوش، آکنه و اسکار.روشن شدن و ایجاد شفافیت در پوست و بهبود خطوط و چین و چروک‌های پوستی.جوانسازی پوست به وسیله کلاژن سازی بیشتر.درمان و رفع لکه‌های پوستی.درمان ترک‌ها و خطوط ناشی از بارداری و چاقی.بهبود فرو رفتگی‌ها و نا همواری‌های پوست در اثر زخم، آبله و …یک دست کردن پوست و کاهش منافذ باز در آن

روش استفاده از دستگاه درمارولر

همانگونه که اشاره گردید دستگاه درمارولر شامل یک غلتک و سوزن‌هایی است که بر روی پوست کشیده می‌شوند. برای این منظور توجه به نکات زیر ضروری است:

برای انجام کار با این وسیله نباید فشار زیادی بر پوست وارد کرد و باید به آرامی آن را بر روی پوست حرکت داده و با احتیاط انجام شود.بهتر است این عمل توسط افراد حرفه‌ای و متخصص انجام گیرد.نکته مهم دیگر اینکه قبل از استفاده از این دستگاه پوست باید تمیز و ضدعفونی شده باشد.بهتر است روش درمانی درمارولر همراه با سرم‌ها، انواع ماسک‌ صورت و دارو‌های ترمیمی پوست استفاده شود. برای خرید محصولات زیبایی می توانید به سایت گود برگ مراجعه نمائید .

این مطلب را هم میتونی بخونی  درمان عدم تخمک گذاری

بهتر است غلتک این دستگاه را در تمامی جهات به صورت راست، چپ، افقی، عمودی و مورب کشیده شود.هر منطقه از صورت حدود ۱۰ بار باید توسط این دستگاه لمس شود.میزان استفاده از سرم، کرم‌ها و یا کوکتل‌های مزوتراپی توسط پزشک تنظیم می‌شود.

طبق بررسی های به عمل آمده در سایت medicalnewstoday افراد حرفه ای می توانند از میکرونیدلینگ برای رساندن داروهایی مانند ترتینوئین موضعی یا ویتامین C در اعماق پوست استفاده کنند. این می تواند درمان موارد مختلفی از جمله اسکار آکنه را تقویت کند.

در اطلاعیه مطبوعاتی آکادمی پوست آمریکا نیز آمده است که افراد می توانند انتظار کاهش “ظاهر منافذ بزرگ ، خطوط ریز و چین و چروک ، زخم ها و علائم کشش” را داشته باشند.

 

تاثیر و فواید درمارولر

تاثیر و فواید درمارولر Dermaroller

 

نکات بسیار مهم در استفاده از دستگاه درمارولر

قبل از استفاده از دستگاه درمارولر باید به دقت قطعات آن ضدعفونی گردند.این دستگاه یک وسیله کاملا شخصی است و در صورت استفاده مشترک با دیگران احتمال انتقال بیماری‌ها را در پی خواهد داشت.باید توجه شود که در محل‌هایی که زخم‌های باز، جوش‌های چرکی و عفونتی وجود داشته باشد از این دستگاه استفاده نشود.

عوارض استفاده از دستگاه درمارولر

عوارض احتمالی استفاده از دستگاه درمارولر تا حدودی مشابه عوارض روش میکرونیدلینگ است. از جمله عوارض مهم استفاده از این دستگاه‌های مراقبت و جوانسازی پوست می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

این مطلب را هم میتونی بخونی  تمرینات ورزشی ساده برای محل کار

ایجاد التهاب و قرمزی پس از درمان

به وجود آمدن تبخال در پوست بعد از استفاده از این دستگاه

ایجاد خارش و یا احساس سوزش پس از درمان

نکته آخر

در حال حاضر انواع مختلفی از دستگاه‌های درمارولر در بازار موجود هست. اما باید توجه شود که تعدادی از آن‌ها استاندارد کافی را ندارند. در صورتی که تمایل به انجام عملیات مراقبت از پوست خود را در منزل دارید، بهتر است درباره خرید یک دستگاه اصل و مطمئن به دقت بررسی کنید. چرا که پوست یکی از مهم‌ترین اعضای بدن بوده و حساسیت ویژه‌ای دارد. استفاده از دستگاه‌های بی کیفیت و غیر استاندارد نه تنها فایده‌ای برای جوانسازی پوستندارد، بلکه ممکن است خطرات و آسیب‌های جبران نا پذیری را نیز به دنبال داشته باشد.به وجود آمدن آلرژی‌های پوستی در کسانی که به مواد فلزی حساسیت دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *