آموزشی, زیبایی, زیبایی پوست, سایر نوشته ها, میکرودرم

تاثیر میکرودرم در پاکسازی پوست صورت

تاثیر میکرودرم در پاکسازی پوست صورت

تاثیر میکرودرم در پاکسازی پوست صورت

میکرودرم چیست؟

میکرودرم ابریژن روشی برای پاکسازی و جوانسازی پوست است. این روش درمانی غیرشیمیایی و غیر تهاجمی است و بدون نیاز به عمل باز ضورت می‌گیرد. در میکرو درم از اسپری میکروکریستال جهت از بین بردن لایه ی خارجی سلول های خشک و مرده استفاده می کند تا پوستی جوان تر و شاداب تر حاصل شود. میکرودرم ابریژن به تولید لایه های جدید پوستی زیرین با میزان بالاتری از کلاژن و الاستین کمک می کند و ظاهر پوستتان را بهبود می بخشد.

 

میکرودرم

تاثیر میکرودرم در پاکسازی پوست

جوانسازی

این روش جوانسازی و زیبایی پوست بسیار آرام‌تر و سطحی‌تر از روش درمانی درم ابریژن عمل می‌کند. میکرودرم ابریژن یا همان لایه برداری پوست روش درمانی عمیق‌تری است که جهت رفع خطوط عمقی صورت، آسیب‌های جدی ناشی از نور خورشید و جای زخم ها استفاده می‌شود، همچنین یکی دیگر از پاک سازی صورت استفاده از زوج جوانسازی پوست صورت با لیزر RF است. اما تمرکز ما در این مقاله بر میکرودرم آبریژن خواهد بود. برای آشنایی بهتر با این روش، حتما فیلم میکرودرم را ببینید.

 

میکرودرم

تاثیر میکرودرم در پاکسازی پوست صورت

 ماده ی موثر در شادابی و جوانی پوست

هر روش جوانسازی پوست، یک سری فواید دارد. این روش هم نه فقط از این قاعده مستثنی نیست، بلکه فواید بسیار مطلوبی را هم با خود به همراه دارد. در ادامه بهترین فواید میکرودرم را برای شما شرح می‌دهیمبهبود لکه‌های ایجاد شده بخاطر سن و نقطه های سیاه پوست، روشن شدن پوست، و بهبود پوست‌های تیره شده زیر بغل و کشاله ران لایه برداری و پاکسازی پوست صورت که باعث ایجاد ظاهر شاداب تر برای آن می‌شود کاهش چین و چروک‌های زیر پوست صورت مثل چین‌های ظریف دور چشم کاهش سوراخ‌های ریز یا همان منافذ باز و بهتر کردن و کوچک‌تر کردن آن‌ها اثر عمقی‌تر این روش، افزایش غلظت کلاژن پوست است. این ماده تاثیر میکرودرم بر پوست صورت اصلی ترین ماده ی موثر در شادابی و جوانی پوست هستش.

این مطلب را هم میتونی بخونی  دوربین گاما

 

میکرودرم قبل و بعد

قبل و بعد

اصلی ترین مزیت میکرودرم

اصلی ترین مزیت میکرودرم این است که این روش کاملا بدون عارضه می باشد میکرودرم با فواصل زمانی کوتاه قابل انجام است.در پوست های با رنگ مختلف و حتی بسیار تیره نیز می توان از این روش درمانی استفاده کرد.این روش بدون درد می باشد و نیازی به استفاده از مواد بیهوشی یا بی حس کننده های موضعی نیست از بین بردن تاتو و خال کوبی از بین بردن لک های حاملگی کوچک کردن و حتی بستن منافذ پوست روشن میکرودرم سریع و ساده است به همین دلیل به آن” لایه برداری زمان ناهار” نیز می گویند.یعنی میتوان در زمان استراحت برای ناهار از این روش استفاده کرد و دوباره سر کار برگشت.

برای مشاهده دستگاه های میکرودرم اینجا کلیک کنید
برای مشاهده اینستاگرام ما اینحا کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *