آموزشی, بوتاکس, زیبایی پوست, ژل, سایر نوشته ها

انواع مختلف ژل تئوسیال

TEOSYAL-Fillers-

انواع مختلف ژل تئوسیال

تزریق ژل سوئیسی (ژل تئوسیال)

محصولات تئوسیال فیلرهای اسید هیالورونیک ساخت کشور سوئیس می‌باشند. محصولات تئوسیال دارای غلظت‌های مختلف و خواص منحصر به فرد خود هستند و هر کدام برای ناحیه خاصی از صورت استفاده می‌شوند. با تزریق ژل سوئیسی می‌توان خطوط و چین و چروک‌های ظریف و شدید صورت را برطرف کرده و صورت را کانتور کرد.

محصولات TEOSYAL® RHA توسط لابراتوارهای TEOXANE و طی فرآیندی ویژه ساخته می‌شود. استفاده از این تکنولوژی خاص در ساخت فیلرهای تئوسیال باعث شده تا ژل‌هایی تولید شوند که به دلیل خلوص زیاد خواص طبیعی مولکول‌های اسید هیالورونیک را دارند. تزریق ژل تئوسیال درمانی مناسب برای نواحی متحرک صورت می‌باشد.

 

 

TEOSYAL Filler

TEOSYAL Filler

 

مزایای فیلرهای اسید هیالورونیک

اسید هیالورونیک در زمینه مراقبت از پوست و سلامت پوست مزایای بسیاری دارد. این ماده در پوست، مفاصل، چشم‌ها و بافت‌های پیوندی بدن یافت می‌شود. مهمترین قابلیت اسید هیالورونیک ظرفیت بالای آن در حفظ آب است.

اسید هیالورونیک نقشی مهم در ترمیم بافت و زخم دارد.

اسید هیالورونیک در ماتریکس خارج سلولی (ECM) پوست وجود دارد. این ماده مولکول‌های آب را جذب کرده و از این طریق ساختار و حجم پوست را حفظ می‌کند. کُلاژن، الاستین و اسید هیالورونیک با یکدیگر ساختار، چهارچوب و بافت پوست را شکل می‌دهند. اسید هیالورونیک نقشی مهم در ترمیم بافت و زخم دارد. اسید هیالورونیک همچنین در غضروف‌ها وجود داشته و مانند یک روان‌کننده و جذب کننده عمل می‌کند.

 

 

TEOSYAL Filler

TEOSYAL Filler

 

نقش اسید هیالورونیک در محافظت از پوست

با بالا رفتن سن پوست آب خود را از دست داده و فیبرهای کُلاژن و الاستین ساختار خود را از دست می‌دهند، بنابراین حجم پوست کاهش یافته و چین و چروک‌ها بر روی صورت شکل می‌گیرند.شما می توانید با خرید ژل و فیلر  این مشکل را رفع کرده . اسید هیالورونیک باعث رطوبت مداوم پوست می‌شود و تنها ماده بیولوژیکی است که می‌تواند حجم زیادی از آب را حفظ کند. در واقع یکی از نشانه‌های جوانی پوست مرطوب بودن پوست است که باعث می‌شود پوست نرم، هموار، سالم و شاداب به نظر برسد.

این مطلب را هم میتونی بخونی  انواع مختلف جراحی زیبایی

با بالا رفتن سن قابلیت پوست برای تولید اسید هیالورونیک کاهش پیدا می‌کند، در نتیجه پوست رطوبت و آب خود را از دست داده، سفت شده و انعطاف‌پذیری خود را از دست می‌دهد. اسید هیالورونیک نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اُکسیداتیو که ناشی از عوامل داخلی و خارجی (مثلاً اشعهUV ) می‌باشند نیز دارد. اولین چیزی که کمک می‌کند اسید هیالورونیک ظاهر پوست را بهبود بخشد هیدراته کردن اپیدرم است. البته پیری پوست به دلیل تغییرات هورمونی نیز اتفاق می‌افتد. کاهش تولید هورمون استروژن می‌تواند باعث کاهش کلاژن شده و نهایتاً منجربه خشکی پوست، فقدان انعطاف‌پذیری و به وجود آمدن چین و چروک بر روی پوست می‌شود.

تزریق ژل سوئیسی باعث تحریک تولید کلاژن در پوست شده و ظرفیت بالای آن در نگاه داشتن آب باعث می‌شود که پوست نرم، هموار و هیدراته باشد.

نسل جدید فیلرهای اسید هیالورونیک طوری طراحی و ساخته شده‌اند که با دینامیک و حرکات صورت وفق پیدا کنند. تزریق ژل سوئیسی که از خانواده فیلرهای اسید هیالورونیک می‌باشد فوراً باعث افزایش حجم پوست شده و به وسیله آن می‌توان صورت را زاویه‌سازی کرد. تزریق ژل سوئیسی باعث تحریک تولید کلاژن در پوست شده و ظرفیت بالای آن در نگاه داشتن آب باعث می‌شود که پوست نرم، هموار و هیدراته باشد.

این مطلب را هم میتونی بخونی  گیاهخواری و مادران باردار و شیرده

 

 

TEOSYAL Filler

TEOSYAL Filler

 

انواع ژل‌های تئوسیال

TEOSYAL RHA® 1

ژل تئوسیال RHA برای درمان خطوط ظریف صورت و گردن استفاده می‌شود.

TEOSYAL RHA® 2

از این ژل برای درمان چروک‌های متوسط نواحی بالایی صورت مثل خط اخم، پیشانی، خطوط پنجه‌کلاغی و حجیم کردن و کانتور کردن لب‌ها استفاده می‌شود.

TEOSYAL RHA® 3

 ژل TEOSYAL RHA® 3 برای درمان چین و چروک‌های عمیق صورت استفاده می‌شود. درمان خطوط اطراف بینی، خطوط عمودی لب، خطوط و چین و چروک‌های عمیق صورت، بازیابی شکل صورت و برجسته‌سازی گونه‌ها از کاربردهای این ژل سوئیسی است.

 

 

TEOSYAL Filler

TEOSYAL Filler

 

TEOSYAL RHA® 4

این ژل به منظور حجیم کردن و برجسته‌سازی گونه‌ها و کانتورهای صورت ساخته شده است.

TEOSYAL®ULTRA DEEP

این ژل به منظور حجیم کردن و برجسته‌سازی استخوان گونه و چانه ساخته شده است.

TEOSYAL® ULTIMATE

این ژل برای بازیابی حجم نواحی پهن صورت (استخوان گونه، چانه، خط فک و شقیقه‌ها) ساخته شده است.

با خرید محصولات  زیبایی می توانید به زیبایی ایده آلتان برسید .

جدیدترین رژیم لاغری سریع شکم و پهلو برای کاهش وزن سریع

برجسته سازی لب ها با تزریق ژل در لب

برجسته سازی گونه ها با ترزیق چربی در گونه

از بین بردن چین و چروک صورت با تزریق بوتاکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *