آموزشی, زیبایی, ویدئو

آموزش کار با هیالورون پن ( دستگاه تزریق ژل )

 آموزش کار با هیالورون پن ( دستگاه تزریق ژل )

 آموزش کار با هیالورون پن ( دستگاه تزریق ژل )

برای خرید هیالورون پن بر روی این لینک کلیک نمائید .

 

 

هیالورون پن

هیالورون پن یک نوآوری است که بدون نیاز به سوزن های سنتی یا تزریق، پرکننده اسید هیالورونیک را به داخل لایه ایپدروم و بخش فوقانی لایه درم رسوب می دهد. این دستگاه برای مشتریانی ایده آل است که با سوزن راحت نیستند یا از آن می ترسند. این درمان بدون درد سریع بوده و تقریبا غیرتهاجمی است و به مشتریان اجازه می دهد، لب های خود را پر و گوشتالو کنند و خطوط ریز و چروک را کاهش می دهد.

هیالورون پن می تواند برای ایجاد حجم، شکل و لیفتینگ پوست استفاده شود. نواحی درمانی عبارتند از:

لب ها، چین بینی- لبی، خطوط ماریونت، خطوط 11، چروک پیشانی. اسید هیالورونیک فقط به لایه پاپیلاری پوست نفوذ می کند و باعث می شود که این درمان یک روش ایمن و بدون ریسک انسداد باشد و همینطور فاقد نوک تیز برای سوراخ کردن عروق خونی است.

دستگاهی ساده و پرکاربرد که اکنون با رویکردی جدید و بی همتا ارائه شده است.

آیا هیالورون پن از پلاسما پن بهتر است؟

مجددا، این دو وسیله ابزارهایی کاملا متفاوت هستند. زمانی که درباره احیاء کلی پوست صورت صحبت می‌کنیم، استفاده از هیالورون پن می تواند روش بسیار خوبی باشد. زمانی که درباره چروک صحبت می‌کنیم، این روش با توجه به چروک بسیار سطحی (ناشی از حرکات عضلات) یا چروک بسیار عمیق (معمولا در پوست صورت مشتریان سالمند) محدود می شود. با توجه به شایع ترین عمق چروک بر طبق انواع مقیاس های امتیازدهی، هیالورون پن بسیار خوب عمل می کند. ما می توانیم با قطعیت بگوئیم که اصل افزایش محتوای HA در پوست بهتر از درمانهای سطحی عمل می کند و دغدغه همه حذف چروک است. زمانی که درباره پرکننده لب صحبت می کنیم، پلاسما پن تقریبا غیرقابل استفاده است و هیالوورون پن برتری کاملی دارد.

این مطلب را هم میتونی بخونی  هایفوتراپی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *