زیبایی پوست, ژل

معجزه پروفایلو در زیبایی

قیمت پروفایلو

مزوژل یا مزو فیلر روش جدیدی در جوانسازی میباشد .هنگامی که صحبت از جوانسازی پوست به میان می آید ، تزریق ژل پروفایلو اولین اقدامی است که به عنوان یک درمان غیر جراحی ، تحول آفرین و جدید در زمینه پوست به یاد ما می آید .این اقدام زیبایی موثر علاوه بر رفع چروک و خطوط صورت ، مواردی همچون حالت ارتجاعی ، بافت و رطوبت پوست را نیز بهبود می بخشد .

تزریق مزوژل پروفایلو یکی از جدیدترین راه ها برای جوان سازی یا برجسته سازی نقاط مختلف صورت است .ترکیب اصلی این ژل هیالورونیک اسید تثبیت شده است که توسط شرکت ایبسا ( IBSA Nordic )تولید می شود .این ژل به خوبی با بافت های پوست و چربی ادغام شده و آسیب ها یا اشکالات موجود در نواحی مختلف پوست را از بین می برد .استفاده از این ژل می تواند تاثیر زیادی در درمان آسیب های پوستی حتی در نواحی حساس داشته باشد .به علاوه ژل پروفایلو کاملا ایمن است و به صورتی کاملا طبیعی و زیبا علائم پیری را در شما ازبین می برد.

محتویات محصول پروفایلو

اسید هیالورونیک شرکت ایبسا از نوع فوق العاده خاص می باشد تولید شده با حق انحصاری توسط پروسه ی تخمیر باکتریایی ، از استرپتوکوک زوواپیدمیکوس ، که در سطح رتبه بندی جهانی از بالاترین کیفیت برخوردار می باشد .

پروفایلو اولین هیالورونیک اسید تثبیت شده است که بدون استفاده از عوامل شیمیایی BDDE در پروسه پیوند های شیمیایی Cross- Linking بدست می آید .( BDDE FREE ) که مطابق با استانداردهای سازمان غذا و دارو ی آمریکا ( BDDE >2PPM ) FDA می باشد .

مزوژل پروفایلو بهبود چشمگیری در کیفیت و درمان بافت پوست ایجاد می کند ، مخصوصا در مناطق پر چالشی از پوست بعنوان مکمل درمان های زیبایی و عمل های پوستی عمل می کند .( برای مثال این محصول قابلیت ادغام عالی با بافت چربی برای تزریق در نواحی مختلف را دارد .) این یک محصول ایمن ، موثر و یک پیشرفت واقعی و چشمگیری در عرصه پزشکی مبارزه با روند پیری به حساب می آید .

پروفایلو در کمپانی داروسازی IBSA واقع در کشور ایتالیا که دارنده نشان FDA سازمان غذا و دارو ی آمریکا می باشد تولید می شود ونه تنها برای پر کردن خطوط و چین و چروکهای صورت بلکه برای درمان ( بازسازی مجدد ) و ترمیم افتادگی پوست ( BioRemodeing Skin Laxity )بکارمی رود .

پروایج ایتالیا

مزوژل پروایج

پروفایلو چگونه عمل می کند ؟

طبق گزارشات وب سایت lumieremedispa ژل پروفایلو با داشتن تکنولوژی پیشرفته در بافت خود به بازسازی ساختارهای پوستی کمک می کند .این ماده به طرز موثری تولید الاستین و کلاژن طبیعی را در پوست تحریک کرده و به آن طراوت و زیبایی دوباره می بخشد .پروفایلو به دلیل رهایش آهسته هیالورونیک اسید تولید 4نوع مختلف کلاژن و الاستین را تحریک می کند .

این مطلب را هم میتونی بخونی  راه های پیشگیری از آفتاب سوختگی و لکه دار شدن پوست

این تحریک به بهبود چشمگیر کیفیت بافت پوست منجر می شود .در حال حاضر ، پروفایلو تنها محصولی است که می تواند تولید طبیعی تمامی 4 نوع کلاژن و الاستین را تحریک کند .این ویژگی ، ژل پروفایلو را به محصولی بی همتا تبدیل کرده است . از آنجایی که نتایج تزریق ژل پروفایلو ظرف مدت اندک 2 هفته نمایان می شوند ، این درمان یک گزینه عالی برای افرادی به شمار می رود که با مواردی چون افزایش سن ، خستگی یا تیرگی پوست و کاهش حجم صورت دست و پنجه می کنند .

موادی که در ترکیب مزوژل بکاررفته اسید هیالورونیک 15% است . مزوژل شامل ترکیبی از انواع ویتامین ها بعلاوه اسید هیالورونیک با غلظت بالا هستند ولی مثل ژل حالت پرکنندگی و حجم دهی ندارند . این ژل ها مثل مواد مزو به پوست صورت تزریق می شوند که در نتیجه باعث لیفت و جوانسازی صورت می گردد .

مزوژل معمولا هر دو هفته یکبار و تا چهار دوره تزریق می شوند شما می توانید با مراجعه به سایت گودبرگ و خرید ژل و فیلرهای زیبایی و مشاوره با متخصصین مجرب پوستی شفاف تر ، عاری از چروک ، یکدست و شفاف داشته باشید .

غلظت بالای اسید هیالورونیک در این ترکیب 10درصد است در حالیکه در داروهای مزوتراپی 3-1% است .غلظت بالای اسید هیالورونیک باعث ماندگاری طولانی مدت آب در فضای میان بافتی سلولها شده که نتیجه آن پوستی شفاف تر و باطراوت تر میباشد .

تفاوت بین پروفایلو و ژل های پوستی چیست ؟

مزوژل پروفایلو قادر به افزایش حجم ، همانند ژل های پوستی نیست و نمی توان آن را برای افزایش حجم نواحی خاصی از صورت به کار گرفته . پروفایلو در درجه اول یک روش آبرسان قوی بوده و هیالورونیک اسیدی که در خود دارد به صورت متوازن در تمام صورت توزیع می شود .این توزیع متوازن ظاهری ظاهری زیبا و با قوام بیشتر به پوست می دهد .

فواید مزوژل پروفایلو برای پوست :

1- لیفت پوست

2- شفاف کردن پوست و حفظ درخشندگی پوست

3-آبرسانی دوباره پوست

4- جوانسازی قسمت های خسته و پیر پوست و پیشگیری از علائم پیری

5- تحریک تولید کلاژن

6- کاهش خط ها و چین و چروک های پوستی

7- ظاهر طبیعی پوست اما صاف تر، سالم تر ، نرم تر و جوان تر

8- درمان ترکهای پوستی ، درمان جای آکنه و جای آبله مرغان

نقاط تزریق ژل پروفایلو

اولین نقطه ای که ژل پروفایلو تزریق می شود، ناحیه ی برآمدگی گونه است که حدودا دو سانتی متر خارج از گوشه خارجی چشم قرار دارد.

این مطلب را هم میتونی بخونی  دانستنی های لازم جهت عمل جراحی زیبایی پلک

دومین نقطه ای که ژل پروفایلو در آن تزریق می شود، ناحیه ی پایه بینی که محل تلاقی خط فرضی افقی بینی به تراگوس و خط فرضی عمودی از وسط مردمک چشم است.
سومین نقطه ی تزریق ژل پروفایلو، تراگوس است که حدودا یک سانتی متر جلوتر از قسمت پایین تراگوس قرار دارد.
چهارمین نقطه ای که ژل پروفایلو در آن تزریق می شود، نقطه چانه است.
پنجمین نقطه ای که تزریق پروفایلو در آن انجام می شود، زاویه ی ماندیبولار است که حدودا یک سانتی متر بالاتر از زاویه ی مندبیل می باشد.

نقاط قابل تزریق پروفایلو

  1. خارج از گوشه چشم
  2. کنار بینی
  3. چانه
  4. کنارگوش
  5. زاویه ماندیبولار
  6. صورت ، گردن ، دست و دکلته

افراد مناسب برای تزریق ژل پروفایلو

  • افراد بالای ۳۰ سال که میزان اسید هیالورونیک در آنها پایین است.
  • افرادی که پوست آنها آویزان، چروک، شل و خشک است.

مراقبت های لازم پس از تزریق

پرهیز از انجام ورزش و فعالیت های سنگین ، ماساژ محل تزریق سونا ، استحمام با آب داغ تا 2 روز بعد از تزریق ، خوابیدن بر روی صورت ، قرار گرفتن در معرض نور خورشید ، استفاده از کرم های آرایشی معجزه

پروتکل و نحوه تزریق مزوژل

تزرق پروفایلو در صورت دارای 5 نقطه مشخص میباشد این ژل در اکثر موارد برای صورت به کار می‌رود. نحوه تزریق و پرتکل تزریق آنرا در ادامه مطالعه فرمایید :

  1. تعداد جلسات مورد نیاز : 2 جلسه ( باتوجه به نیاز پوست ممکن است که تعداد جلسات زیادتر شود )
  2. لایه تزریق : در لایه درم
  3. عمق تزریق : 2 میلی متر
  4. فاصله بین جلسات : 28 روز
  5. تکرار درمان : دو بار در سال  ژل
ژل پروفایلو

ژل پروفایلو

نکات تزریق پروفایلو

استفاده از پروفایلو به این آسانی هم نیست. تزریق بیش از حد عمیق آن باعث می‌شود هیالونیک اسید نتواند به سطح پوست برسد و پوست را هموار و صاف و ارتجاعی کند و تزریق بیش از حد سطحی آن هم منجر به ایجاد جوش‌ها و تاول‌های سطحی پر از اسید می‌شود که درنهایت هم بدون هیچ اثر خاصی محو می‌شوند.پس حتماً برای انجام اعمال حساس به مرکزهایی بروید که افراد متخصص کار شما را انجام می‌دهند.

اقدامات قبل از تزریق ژل

24 ساعت پیش از شروع درمان، اصلاً الکل ننوشید. همچنین به شما توصیه می‌شود از چند روز قبل از درمان، از مصرف آسپیرین یا دیگر داروهای ضد التهابی غیر استروییدی استفاده نکنید.(مگر این داروها برای درمان عارضه‌ی مزمن تجویز شده باشند). پرهیز از این داروها خطر کبودی در نقاط تزریق را کاهش می‌دهد. در صورتی که سوالی دارید حتماً از متخصص بپرسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *